צרכנות

אפליקציות מומלצות להתנהלות פיננסים

חנות האפליקציות מוצפת באפליקציות פיננסיות שמנסות לעזור לנו להתנהל חכם, להשקיע נכון ולקבל מידע עדכני על המצב שלנו. כדי לעזור לכם עם המבחר, איגדנו עבורכם כמה אפליקציות מצוינות ומומלצות שישפרו לכם משמעותית את החיים הפיננסים.

 

מאפליקציה שמציגה לכם דוח ריכוז נתונים ועד אפליקציה שתאפשר לכם לסחור במניות בלחיצת כפתור, אלו האפליקציות שכדאי לכם להוריד עוד היום:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

קפטן קרדיט

בחודשים האחרונים נפתח בישראל מאגר נתוני אשראי, שכולל את הנתונים הפיננסיים של כל אחד מאיתנו ומציג  אותם בפני הבנקים וחברות האשראי. כך, כל אחד מאיתנו מקבל "דירוג אשראי", מספר המשקף פרמטרים שונים כמו העמידה שלנו בתשלומי הלוואות, הנכסים שלנו, מסגרת האשראי שלנו וכדומה. "קפטן קרדיט" היא אפליקציה ישראלית, יועץ פיננסי דיגיטלי שיעזור לנו לנהל את הפיננסים שלנו בצורה חכמה בעקבות השינויים הללו. אחד היתרונות של האפליקציה הזו הוא הצגת דוח ריכוז נתונים.  דוח ריכוז נתונים מציג את כל אותו מידע שנאסף עלינו במערכת נתוני אשראי, כמו הלוואות ותנאי ריבית, ערבויות, מסגרת אשראי, הוראות קבע וכדומה. מעבר לדוח ריכוז נתונים, האפליקציה מציגה לנו את דירוג האשראי שלנו ונותנת לנו טיפים לשיפור הדירוג ולהתנהלות כלכלית חכמה.

 

HomeBudget with Sync

הום-באדג'ט היא אפליקציה מצוינת למי מכם שרוצה לקבל תמונת מצב מהימנה על ההתנהלות הכלכלית שלו, מי שנמאס לו להכנס בחשש לחשבון הבנק ומי שרוצה להתחיל להבין על מה הוא מוציא כל כך הרבה בכל חודש. האפליקציה הזו תעזור לכם לעקוב אחר ההכנסות וההוצאות, וכן ההלוואות, התשלומים, החסכונות ותשלום החשבונות שלכם. היא תסייע לכם לבנות תקציב מאוזן, להבין להיכן הולך הכסף ואיפה צריך לחסוך, ותאפשר לכם להגדיר מטרות ריאליות. מדובר על אחת האפליקציות הטובות ביותר לניהול משק הבית. אם אתם מעדיפים גירסה בעברית, תוכלו לנסות את האפליקציה "myfinanda".

 

אפליקציות של הבנקים

אם עוד לא הורדתם את האפליקציה המשויכת לבנק שלכם, זה הזמן לעשות את זה. היום האפליקציות של הבנקים השונים הן מפותחות מאוד, ומאפשרות לנו מגוון רחב של פעולות וכן גישה מהירה ואינטואטיבית לנתוני החשבון שלנו, כולל מעקב אחר השקעות בשוק ההון ובחינה של העו"ש, פעולות האשראי והחסכונות שלנו. באמצעות האפליקציה תוכלו לבחון את ההוצאות מול ההכנסות, להעביר כספים, לשלם חשבונות בהוראת קבע ועוד המון פעילויות שיעזרו לכם להתנהלות כלכלית מהירה ונכונה יותר.

 

TD Ameritrade Mobile

בעניין של סחירה במניות? האפליקציה הזו תעזור לכם לעקוב אחר מניות ומדדים שונים ולקבל מידע בזמן אמת על השווקים החמים ביותר. בנוסף, היא מאפשרת למכור ולקנות מניות באופן פשוט ואינטואיטיבי, להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק ואף לגשת למאמרים ומחקרים הנוגעים לאסטרטגיות השקעה חכמות. האפליקציה תסייע לכם להחליט החלטות חכמות מכל מקום בו אתם נמצאים, בצורה בטוחה ומדויקת.

Back to top button