צרכנות

מסלולי טיול מומלצים בים המלח

אזור ים המלח הוא אזור שמזמן פעילות מופלאה עבור כל הגילאים. מבין האפשרויות לטייל באזור זה, קיימת למשל האפשרות של טיול באזור מצוקי דרגות. במהלך טיול במסלול זה, תוכלו לעצור בנקודות תצפית מרהיבות, אך לא רק.

ים המלח הוא אחד מבין המוקדים היפהפיים בעולם, ואנשים מגיעים לאזור זה בהמוניהם במהלך כל השנה בכדי ליהנות מפעילויות מאוד מגוונות. אחד מהמוקדים הפופולאריים יותר והמסקרנים, הוא האזור של מצוקי דרגות. מדובר במסלול טיולים יפהפה שגם כולל מוקדי סנפלינג לבחירתכם (לא חובה). במהלך המסלול, אתם תגיעו אל יישוב אקולוגי באופיו. תושבי היישוב עוסקים ברפואה טבעית, בבתי הארחה וצימרים, בחקלאות ועוד.

מעיינות טבעיים, בע"ח וטבע ייחודי

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כשאתם מטיילים באזור של ים המלח, אתם מוזמנים לזכור דבר אחד חשוב: הטבע באזור זה מציע פינוקים מדהימים! – תוכלו ליהנות כאן ממעיינות טבעיים, מתצפיות על בעלי חיים הרריים, מתצפיות מרהיבות של נופים ועוד.

המעיינות שתיתקלו בהם במהלך טיול במצוקי דרגות, הם מעיינות מים מתוקים שנמצאים בתוך אזור של צמחיות סבוכות, אין ספק שמדובר בפניני טבע אמיתיות, והמסלולים הללו מותאמים לכל המשפחה ועבור כל הגילאים. ילדים נהנים כאן מאוד, בעוד שההורים זוכים להתרפקות אמיתית על גבי אמא טבע. שימו לב, ניתן גם ליהנות מטיפולי ספא שונים – חלקם טבעיים, חלקם ניתנים ביישוב מצורי דרגות. נוסף על כך, אפשר לעשות את המסלולים באזור גם בעזרת טיול ג'יפים – מומלץ!

עוצרים לתצפית, מכינים קפה שחור וממשיכים הלאה

תוכלו לצאת אל טיולים מוסדרים ומודרכים, באזור זה של ים המלח. הטיולים מודרכים על ידי מדריכים מנוסים שמכירים את האזור, ויודעים תמיד כיצד להפנות את מבטכם אל מוקדים יפהפיים ששווים צילום.

במהלך המסלול, אתם תיתקלו בלא מעט נקודות תצפית מרהיבות, כך שכדאי להכין מראש את המצלמה בטלפון הנייד. כשאתם עוצרים לתצפת באחת מנקודות התצפית שבאזור, אל תשכחו שהטבע רגיש לנזקים, בעלי החיים מורעלים בקלות, ועליכם לאסוף את כל השאריות והלכלוכים שנערמים במהלך הפסקות נשנוש וקפה. סוגי בעלי החיים בהם ניתן להיתקל במהלך המסלול, הם אינן סוגי בעלי חיים מזיקים או מסוכנים. איילים הם נפוצים מאוד באזור זה, וכך גם תנים ושועלים. אך יש לזכור, תנים ושועלים הן אינן חיות שמתקרבות לאנשים, כך שאפשר ליהנות ממסלולי טיולים בטוחים ביותר באזור זה.

טיפ אחרון? אם לא יצא לכם לבקר באזור ים המלח בשנים האחרונות, אתם ממש חייבים להגיע לכאן כדי לראות מה השתנה ומדוע אנשים נמשכים לכאן בהמוניהם במהלך כל השנה. תוכלו לצאת לטיולי סנפלינג, טיולי ג'יפים וטרקטורונים, לקבל טיפולי ספא, לרחוץ במעיינות חמימים באמצע הטבע ועוד. יותר ויותר אנשים בוחרים לזנוח את הרעיון של הפקת אירוע במסעדה, ומעדיפים לצאת לטיולים מאורגנים באזור מצוקי דרגות. אתם מוזמנים לבקר כאן ולהבין למה.

Back to top button