מבזקיםמשפטי/פלילי

צעיר בן 27 נורה הלילה למוות בקטטה ברהט, שמו הותר לפרסום

הצעיר, עאטף חמיס אבו עטרה בן 27 נהרג הלילה (ראשון) לאחר שנורה במהלך קטטה בשכונה 24 ברהט. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב אנוש, שם מת מפצעיו כעבור זמן קצר. במהלך הקטטה נפצעה גם אישה כבת 60 לאחר שככל הנראה נדרסה. היא הובהלה אף היא לבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית.

הפאראמדיקים של מד"א סאמי אלהוזייל ומועד אלעמור סיפרו: "יצאנו מהתחנה עם מספר אמבולנסים, אותנו הזניקו לשכונה 24, בכניסה לשכונה ראינו גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם פציעה מירי, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשהוא מונשם ומצבו קשה מאוד".

חובש מד"א אמין אלכמלאט ופאראמדיק מד"א עלה אל הוזייל הוסיפו וסיפרו: "דיווחו לנו שמספר פצועים הגיעו למרפאה מקומית, הגענו לשם במהירות והובילו אותנו לאשה כבת 60 בהכרה, היא סבלה מחבלה רב מערכתית ככה"נ לאחר שנפגעה מרכב, לאחר טיפול ראשוני במרפאה המשכנו להעניק לה טיפול מציל חיים ופינינו אותה לבית חולים כשמצבה קשה ויציב. 2 פצועים נוספים שהיו במירפאה פונו במצב קל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עדים לאירוע אמרו כי אבו עטרה, נשוי ואב לילד בן 3 חודשים לא היה קשור לקטטה ועל פי החשד הוא נורה בשעה שניסה להפריד בין הניצים ולהרגיע את המצב.

מהמשטרה נמסר כי במהלך הלילה פעלו כוחות משטרת ישראל בעיר רהט ובפזורה הבדואית והביאו למעצרם של שני חשודים, בני 22 ו-34 תושבי רהט, במעורבות באירוע ותוצאתו הקטלנית. החשודים יובאו מהלך היום לבימ"ש השלום בבאר שבע.

כמו כן במהלך הפעילות נמצא ברכב מטען חבלה אשר נוטרל על ידי המשטרה והנהג החשוד נעצר.

ההרוג עאטף חמיס אבו עטרה

2 תגובות

Back to top button