חדשות הארץמבזקים

פורסם שמו של הגבר שנורה למוות בחניון בקניון ברמלה

לפני זמן קצר (ראשון) הותר לפרסום כי הגבר שנרצח באירוע הירי בחניון קניון עזריאלי שברחוב שמשון הגיבור ברמלה הוא אופיר חסדאי, תושב העיר בן 41. אופיר נורה למוות לעיני אשתו ושלושת ילדיו הקטנים. החשוד ברצח, גבר בן 74, תושב לוד נעצר ונלקח לחקירה.

מחקירת האירוע עולה כי אופיר חסדאי הגיע לחניון הקניון כשהוא נוהג ברכב, אשתו דקלה לצידו ובספסל האחורי שלושת בנותיהם הקטנות: שתיים מהן תאומות בנות 9 וחצי, כשאחת מהן עם שיתוק מוחין ומתניידת בכיסא גלגלים, וילדה נוספת שנולדה לפני שנה וחמישה חודשים שלוקה בניוון שרירים ומונשמת.

אופיר ואשתו דקלה עם הילדים. צילום: מתוך פייסבוק

אשתו של הנרצח דקלה, סיפרה כי בנסיעה בתוך החניון, הבחין אופיר ברכב שיוצא מחניה והתקדם לעברה, אך החשוד בירי הספיק להגיע לפניו וחנה עם רכבו על שתי חניות כך שאופיר לא הצליח להיכנס ובשל כך פנה לאישתו של החשוד וביקש מהם להתיישר עם הרכב על מנת שגם הוא יוכל להיכנס.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהמשך, התווכחו ביניהם אשתו של החשוד ואופיר, עד שיצאו השניים מהרכבים והוויכוח ביניהם הידרדר לדחיפות הדדיות, שכתוצאה מהן נפלה האישה על הכביש. אז יצא בעלה של האישה שנפלה וביצע ירי לעבר אופיר. לדברי דקלה, הירי היה לאזור הרגל או הבטן ואופיר צעק לו: "מה אתה נורמלי? מה אתה יורה בי?" אז המשיך לירות בו ואופיר נפל והתמוטט. "לא יודעת איך אחיה בלעדיו, אני בקושי עומדת על הרגליים", אמרה אשתו.

למקום הוזעק צוות טיפול נמרץ של מד"א שביצע בו פעולות החייאה ממושכות, תוך כדי פינוי לבית החולים אסף הרופא בצריפין, אולם כעבור זמן קצר נאלצו הרופאים בבית החולים לקבוע את מותו.

ירחמיאל אורלנצ'יק מתנדב זק"א שפלה שטיפל בזירה אמר: "מדובר בגבר כבן 30 שנורה בחניה של הקניון, ככה"נ על רקע וויכוח על מקום חניה, צוותי מד"א פינו את הפצוע במצב אנוש תוך כדי החייאה לביה"ח אסה"ר שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו, מתנדבי זק"א שפלה טיפלו באיסוף הממצאים בזירת האירוע. נסיבות האירוע נחקרת ע"י המשטרה במקום."

כוחות גדולים של משטרה הגיעו לזירת האירוע, עצרו את הגבר החשוד בירי ופתחו בחקירת נסיבות האירוע.

אופיר ואשתו דקלה. צילום: מתוך פייסבוק
צילום: יחזקאל איטקין

תגובה אחת

Back to top button