מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ איציק שמולי נשאר: "מפלגת העבודה היא הבית שלי"

הערב (ראשון) מסר ח"כ איציק שמולי הצהרה מיוחדת במסיבת עיתונאים יחד עם יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ ויו"ר מפלגת גשר, ח"כ אורלי לוי אבקסיס. בהצהרתו אמר שמולי: "העבודה היא הבית שלי".

ח"כ איציק שמולי אמר בפתח מסיבת העיתונאים: "מפלגת העבודה היא הבית שלי, וגם כשיש בו מחלוקות וויכוחים, אני נותר מחויב לו ולא אנטוש אותו ברגעים הקשים.
עמיר, אורלי ואני שותפים לאותו חזון חברתי שבו ישראל עולה ומשגשגת אבל אף אחד לא נותר מאחור."

עוד הוסיף שמולי כי "הבחירה שיש בידיי היא בין התייצבות, שיש בה גם סיכון, לצדו של עמיר במאבק על הבית ועל הסיכוי של המחנה לנצח (גם אם בדרך אחרת), ובין אקזיט אישי מבטיח ונוח במקום אחר, בידיעה שגרמתי לבית הפוליטי שלי ולחבריי שאני אוהב, נזק."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אני בוחר להישאר במפלגת העבודה, ולהמשיך להיאבק על הערכים שלה" הוסיף שמולי "אותם הערכים שמנחים כבר שנים את תנועת העבודה שהקימה את מדינת ישראל. יחד נפעל כדי שלאחר הבחירות הקרובות יהיה כאן שלטון שרואה את כל אזרחיו ופועל למענם."

צילום: דניאל בר און

יו"ר גשר, אורלי לוי אבקסיס: "איציק ואני ניהלנו מאבקים רבים יחד כחברי כנסת מקצוות שונים, עם הליכה משותפת ורצון אמיתי לשינוי פני החברה בישראל. מה שאתם עדים לו היום הוא חיבור אמיץ. לא באנו לפוליטיקה כדי להינות מחיים קלים. אנחנו כאן במטרה לדון בענייני היום יום של האזרחים.
אנחנו פותחים בית חדש עם הרבה אור ומאמינים שרבים יצטרפו אליו ויחזקו את היסודות שלו. אנו עומדים בפני משימה אמיתית והיא להביא בשורה החברתית."

צילום: דניאל בר און

״איציק שותפי, חסרת לי מאד״, אמר יו״ר מפלגת העבודה, ח״כ עמיר פרץ, ״אצלנו בעבודה האנשים לפני הכל, ואיציק שמולי הוא מנהיג של אנשים. יש כאלה שעשו בחירות קלות ויש כאלה שעושים דרך ארוכה. בסוף הדרך הארוכה, אנחנו נהפוך ממפלגה פוליטית לבית פוליטי רחב שמבוסס על אידיאולוגיה ולא על חיבור של אינטרסים. מי שרוצה לראות אלטרנטיבה אמיתית שמחוברת לאזרחים, מי שרוצה ביטחון חברתי, מי שרוצה מנהיגות מוסרית עם חזון: יבחר בעבודה – גשר."

צילום: דניאל בר און

עוד ציין פרץ, "אנחנו האלטרנטיבה היחידה להפקרות החברתית מבית מדרשו נתניהו. את הניתוק וההתנשאות של ממשלת הימין בראשותו, תחליף שותפות ואחדות. אנחנו נביא ביטחון חברתי לכל ישראלית וישראלי, בכל מקום".

2 תגובות

  1. כן. חוזר למפלגת העבודה שמח עם אורלי לוי. אתם התיקווה החברתית שתעצור את השחיטה של המעמד הבינוני על ידי הליכוד

  2. זאת הולכת להיות המפלגה הכי חברתית בבחירות האלו, אני חוזר הביתה

Back to top button