חדשות הארץמבזקים

פורסמו שמותיהם של הגבר והאישה שטבעו למוות בחוף בקריית ים

לפני זמן קצר (שני) פורסם כי הגבר והאישה שטבעו אתמול למוות סמוך לחוף הבתולה בקריית ים הם מחמוד כעביה בן ה-38 מהגליל התחתון ועורכת הדין רנא סעיד בת ה-43 מירושלים (במקור מג'לג'וליה).

מבירור המקרה עולה כי עורכת הדין נכנסה אל המים, נסחפה והחלה לטבוע, מחמוד הבחין בה ונכנס למים במטרה להצילה אך גם הוא נסחף והשניים טבעו למוות.

צילום: אהרון ברוך ליבוביץ
צילום: איתי מזור דוברות מד"א

עדי ראייה סיפרו כי רנא נמשתה מהמים כשהיא מחוסרת הכרה וצוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום החל לבצע בה פעולות החייאה. דקות ספורות לאחר מכן אותר גם מחמוד, נמשה מהמים וגם בו החלו הצוותים לבצע פעולות החייאה. במשך זמן רב של פעולות החייאה על החוף ללא הצלחה, נאלצו הצוותים במקום לקבוע את מותם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א ליאון קמחי סיפר: "מדובר ברצועת חוף לא מוכרזת, צפונית לחוף הבתולה. כשהגעתי למקום ראיתי על קו המים אישה כבת 30 כשאזרחים מבצעים בה פעולות החייאה בסיסיות. מיד התחלתי להעניק לה טיפול רפואי ולבצע בה פעולות החייאה. כעבור מספר דקות במקביל להגעת צוות ניידת טיפול נמרץ שהמשיך את הטיפול הרפואי באישה ראינו גבר מחוסר הכרה במים. יחד עם אזרחים שהיו על החוף נכנסו לים והוצאנו אותו לחוף, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע גם בו פעולות החייאה. לצערי לאחר דקות ארוכות של החייאה נקבע מותה של האישה"

צילום: אהרון ברוך ליבוביץ

אלי גבאי מתנדב זק"א צפון, אמר: "מדובר באסון קשה ומזעזע, שני בני זוג בשנות ה30 לחייהם נמשו מהמים בחוף הבתולה ע"י אזרחים ששהו במקום כשהם ללא הכרה. כשהגעתי למקום ראיתי את הצוות הרפואי נלחמים על חייהם של השניים ועשו פעולות החייאה ממושכות שבסופם נאלצו לאשר את מותם במקום. מתנדבי זק"א צפון טיפלו בגופות ההרוגים בזירה הקשה. נסיבות מקרה הטביעה נחקרת ע"י המשטרה במקום."

עו"ד רנא סעיד ומחמוד כעביה

13 תגובות

  1. היו נאהבים בחיים וביחד גם במותם! רומיאו וג'וליה – יהיה זכרם ברוך!

  2. כואב על השניים מוות צעירים ועדיין לא ראו כלום בחיים זכרונם לברכה

Back to top button