מבזקיםפוליטי / מדיני

סמוטריץ' תוקף את שפיר: "טיפשה" ו-"כלומניקית"

יו"ר האיחוד הלאומי, שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' תקף הבוקר (שני) בעמוד הטוויטר שלו בחריפות את ח"כ סתיו שפיר וכינה אותה בין היתר "טיפשה" ו-"כלומניקית".

ח"כ שפיר שהסבירה כי דקירת הנער הגאה בתל אביב היא תוצאה של "שנאה שמתודלקת על ידי רבנים, שרים וח"כים". בציוץ בטוויטר כתבה שפיר כי "הסכין שדקרה השבוע נער בן 16 היא אותה סכין שדקרה את מאיה ב2018, אותה סכין שרצחה את שירה במצעד הגאווה. אותה שנאה שרצחה את ניר וליז בברנוער. שנאה שמתודלקת על ידי רבנים, שרים וח"כים. שנאה שהופכת את הקהילה הגאה לאזרחים שלא יכולים לצעוד בביטחה בישראל. לא עוד. קמים ומשנים את זה ביחד".

השר סמוטריץ' השיב כאמור בציוץ חריף לדבריה של שפיר וכתב כי "הטפשה שכתבה את הציוץ ההזוי הזה היא אותה כלומניקית שיכולה להתחרות עם אביגדור ליברמן באפס הישגים בפוליטיקה, אותה חסרת אחריות שלא מפסיקה להסית ולהפיץ שנאה, אותה זגזגנית שעושה פוליטיקה צינית על הגב של כולנו, אותה פלגנית שבנתה את עצמה על יצירת ריב ומדון בין אוכלוסיות. אותה סתם שפיר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אתר הכנסת

5 תגובות

  1. סמוטריץ' עוד יחסית עדין איתה.
    היא הרבה יותר גרועה ממה שהוא תאר!

  2. מספיק עם השינאה
    ביבי אתה לא יכול להיות
    גם לא שירתת בצהל כמו כולם
    התחמקת מכל דבר
    בזכות היותך פאשיסט אתה מלבה שינאה בעם
    תלמד מהשמאל שהקימו את המדינה מאפס
    מיליארדים העלמתם ורק הבאתם אותנו לאסונות ובלי גבולות
    השארתם שבויים בעזה 5 שנים
    שיגעון הגדלות שלך למרות קומתך הקטנה
    תדאג לקשישים ולעניים בעם
    לא לאלה שגרים בוילות וארמונות

  3. שתי גלויות , עים פוגרומים , וניסיון השמדת העם היהודי במלחמת העולם השנייה על ידי הנאצים , די בהם על מנת שננהל שיח מתון וסובלני , למען איכות החיים של דורות העתיד , של העם היהודי שחי במדינת ישראל לדורי דורות ; ושחי במדינות תבל .

Back to top button