חדשות הארץמבזקים

"דרעי תתחיל לארוז, אתה לא תהיה שר הפנים הבא. כנס למחילה"

ראש עיריית טבריה רון קובי אמר היום (שני) ביציאתו מהדין בבית המשפט העליון בנוגע לשימוע בעניינו ואמר כי "הצדק נעשה היום, אבל פה רק התחלנו את המסע הזה. ב-17 בספטמבר אנחנו ניכנס בין 6-10 מנדטים עם הימין החילוני. אנחנו נגד השחיתות שמוביל אריה דרעי. העם מבין היטב שפעם הבחירות האלה הם על המרקם החברתי של מדינת ישראל. עם ישראל רוצה לחיות בצורה חופשית – "חייה ותן לחיות", כל אחד יחיה כמו שהוא רוצה. אנחנו נשמר את הסטטוס קוו במקומות שיש סטטוס קוו, אנחנו נשמור על הסטטוס קוו, אנחנו לא נעשה דווקא. אנחנו בעד שיתוף וחיים משותפים. אבל אנחנו גם בעד חלוקה צודקת של המשאבים, והתמודדות ונשיאה בנטל ושוויון בנטל."

רון קובי הוסיף כי "הגיע הזמן לעצור את הכפייה החרדית. אריה דרעי חמד לו את טבריה, הוא חושב שמשרד הפנים הוא בבעלותו בטאבו. היום זה נמגמר, אריה דרעי תתכנון לארוז את המשרד שלך ב-18 בספטמבר, אתה לא תהיה שר הפנים הבא. אנחנו נביא בין 6 ל-10 מנדטים ונדיח אותך. אריה דרעי כנס למחילה"

בדיון שהתקיים בבית המשפט נקבע כי השימוע בעניין פיטוריו של ראש העיר רון קובי יידחו עד ל-3 באוקטובר בטענה כי מדינת ישראל נמצאת לפני בחירות עם ממשלת מעבר ולא ממשלת קבע. "לא מתקבל על הדעת שייערך שימוע בתנאים הללו", אמרה נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות. למדינה ניתן שבוע להגיב להחלטה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חיות הציעה בפסיקתה כי שר הפנים דרעי ימנה ועדה של עובדי מדינה במקומם של חברי המועצה בעיריית טבריה שימשיכו לתפקד לצידו של ראש העיר קובי עד לשימוש בעניינו באוקטובר.

ביציאתו מבית המשפט ליוו את רון קובי תושבים רבים מהעיר ומרחבי הארץ שהגיעו לתמוך בו. "הבאנו שלום עליכם" שרו לו עם יציאתו מהדיון באלם בית המשפט.

16 תגובות

  1. רון קובי העם איתך….כולנו נלווה אותך
    לקבורתך . קבורים בטבריה צדיקים גדולים.
    כולנו נלווה אותך.

  2. קובי העם איתך….. נלווה יפה יפה את דרעי לתא שלו… עוד מעט.
    ודרעי… תסדר לביבי את המיטה… גם הוא תיכף בא.

  3. שאתה תפסיק לנבל ! את כתיבותייך! רון קובי צודק / יישר דרך / ואמת / אין מחילה לעבריינים! ! וללוקחי שוחד מושחטים

  4. מספיק בלי סכל כל החיים עודים עלכם בענים רון קובי יעלה ח"ו לא יראה אחד כמוך ממטר הכל כח כבוד וינטרסים הרס את טבריה פיג בן אחים מגעיל ואני לא חרדי

  5. תדעו לכם וזה בדוק עד היום טומי לפיד דוגמא אחת כל צי שמרים יד על משורת ודת ישראל מרים יד על מי שברא אותו הגולם קם על יוצרו אתה בקרוב תחפול לא תעבור את אחוז החסימה תלך הביתה לפני דרעי זסכור מה כתבתי

  6. מי אתה אפס אפסים
    באוקטובר אתה נכנס למחילה שלך עוול וחפוי ראש כמו המן הרשע
    אתה שנואי טמע ומשוקץ

  7. אני חרד מהחרדים!
    ליצמן מעניין רק דבר אחד וזה לא טובת מדינת ישראל , מעניין אותו$$,מעניין אותו שחרדים יכלו לעשות שום דבר לטובת המדינה , מעניין את ליצמן שהמגזר החילוני ישלם יותר מס הכנסה יותר צבא עבור ועל חשבון המגזר החרדי.
    די לטעות של בן גוריון!

  8. שאתה רוצה לטפל באריה זה כל הכבוד אם תצליח להעיף אותו לעזזעל כל הכבוד הוא וכל שס מושחתים

  9. במקום להיות שחצן יא קובי , תהיה זהיר וחכם כדי שבאמת תוכל להשיג את המטרה הנכונה והחשובה..להוריד את ש"ס ולהביא אנשים שבאמת ידאגו לחלשים..לא בתור סיסמא כבר 37 שנים !

Back to top button