מבזקיםסרטוניםתאונות דרכים

תיעוד התאונה בצומת התשבי: רכב שב"ס מתנגש ברכב ומתהפך

מצלמות הכביש של נתיבי ישראל תיעדו היום (שני) את תאונת הדרכים שאירעה מוקדם יותר, בסביבות השעה 15:00 בצהריים, בצומת התשבי בכביש 70.

בתיעוד נראה רכב פרטי בצבע לבן מגיע אל צומת התשבי וכאשר הוא מגיע למרכז הצומת, מיניבוס של שירות בתי הסוהר מגיע מהכביש בצד ימין ומתנגש ברכב הפרטי. כתוצאה מהפגיעה המיניבוס מתהפך, גורר את הרכב הפרטי לקצה הצומת ובדרך פוגע ברכב נוסף שעמד ברמזור.

בתאונה נפצעו 10 בני אדם, ביניהם נהג הרכב הפרטי כבן 50 במצב קשה, סוהר כבן 45 במצב בינוני ועוד ארבעה סוהרים במצב קל, שני עצורים שהיו ברכב של שב"ס ונפצעו באורח קל שני אזרחים מהרכב הפרטי הנוסף שנפצעו גם הם באורח קל. כל הפצועים פונו מזירת התאונה אל בתי החולים רמב"ם והעמק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פראמדיק מד"א לביב והבי סיפר: "מדובר בתאונה קשה, הרכב המסחרי היה הפוך על צידו על אי התנועה ובסמוך אליו 2 רכבים פרטים עם פגיעות פח קשות. נהג אחד הרכבים, גבר כבן 50 היה מחוסר הכרה ברכבו כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו במצב קשה ויציב לבי"ח רמב"ם. גבר כבן 45 שנפגע באורח בינוני התהלך בזירה כשהוא סובל מפציעה מדממת בגפיים, הענקנו לו טיפול שכלל חבישה ועצירת דימומים והוא פונה לבית החולים באמבולנס של מד"א. 7 פצועים נוספים שנפגעו באורח קל עד בינוני, בהם 2 גברים שנלכדו ברכב המסחרי וחולצו בסיוע כוחות הכיבוי פונו גם כן לאחר בדיקות רפואיות בשטח לבית החולים."

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

משירות בתי הסוהר נמסר כי "לקראת השעה 16:00 התרחשה תאונת דרכים בצומת התשבי בצפון, בה היו מעורבים רכב ״נחשון״ להובלת אסירים של שב״ס ורכב אזרחי. כתוצאה מהתאונה התהפך רכב שב״ס על צידו. הלוחמים חילצו עצמם מהרכב והחלו בחילוץ העצורים בסיוע כוחות הצלה ורפואה שזרמו לזירה. למקום הוקפצו כוחות אבטחה של שירות בתי הסוהר שהחלו באבטחת רכב הליווי והעצורים עד פינויים וקבלת טיפול רפואי. כוחות מד״א פינו את הלוחמים והעצורים לבית החולים רמב״ם. על פי הגדרת גורמי הרפואה הם מוגדרים במצב קל. האירוע טופל על ידי פיקוד יחידת נחשון ומחוז צפון בשב״ס בשיתוף משטרת ישראל.".

בוחני התנועה של משטרת ישראל ממשיכים לחקור את נסיבות התאונה.

Back to top button