חדשות הארץמבזקים

שר המשפטים תקף בחריפות את הכתב המשפטי: "שקרן מגויס מטעם"

מה קורה לשרי הממשלה? שעות ספורות אחרי ששר התחבורה בצלאל סמוטריץ' כינה את ח"כ סתיו שפיר "טיפשה" ולאחר מכן חזר בו ואמר שהמילה "טיפשה" לא הייתה במקומה, כעת מגיע תורו של שר המשפטים אמיר אוחנה שמכה את הכתב המשפטי של ערוץ 13, אביעד גליקמן "שקרן מגויס מטעם".

הערב (שני) במהדורת החדשות בערוץ 13 פרסם גליקמן כי "שר המשפטים אוחנה התערב וביקש לקצץ בתקציב מסיבת הפרישה של פרקליט המדינה". בתגובה תקף שר המשפטים אוחנה את גליקמן בעמוד הטוויטר שלו וכתב, "אביעד גליקמן הוא שקרן. הוא לא עיתונאי, הוא לא כתב, הוא פשוט שקרן. והפייק-ניוז היומי של גליקמן (לא בפעם הראשונה, זו שיטה): "שר המשפטים ביקש לקצץ בתקציב מסיבת הפרישה של פרקליט המדינה – האירוע הוקפא – הצטרפו למהדורה". יש רק בעיה אחת, ואני מוכן ללכת עליה לפוליגרף מול גליקמן ו"המקור" שלו, ככל שקיים כזה: מעולם לא שמעתי על המסיבה הזו, לא התערבתי בה, ולא היו לי כל בקשות בנוגע אליה."

צילום מסך חדשות 13

עוד כתב השר אוחנה כי "גליקמן ביקש וקיבל תגובה לפני שהחליט לשלוח פוש, הנה לשון התגובה: ״שקר מוחלט מ-א׳ ועד ת׳. השר מעולם לא עסק באירוע המדובר. זהו נסיון הכפשה נוסף של גורמים עלומים שכלי תקשורת הגון היה משאיר על רצפת העריכה כיאה למקומם של בדיות והמצאות״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"נו, וחשבתם שגנב הדעת השקרן הזה יפרסם את כל התגובה?" שאל שר המשפטים, "מה לגליקמן ולסטנדרטים עיתונאיים מינימאליים? שקרן מגויס מטעם".

השר לא הסתפק רק בתגובה הנחרצת ואיים לנתק עם הכתב כל מגע, "מעתה ואילך לא תקבל יותר תגובות לשאילתות שלך."

גליקמן הגיב לשר אוחנה, "שלום כבוד השר. מילותיך והכפשותיך אינן במקום ואינן ראויות. אני עומד מאחורי הידיעה שלי . גם עכשיו, גם בעבר וגם בעתיד תמיד אעבוד על פי סטנדרטים מקצועיים ועיתונאים גבוהים. אני מקווה שגם התגובות שלך יהיו בסטנדרט שהולם שר בישראל."

צילום: אתר הכנסת / פייסבוק

27 תגובות

  1. זה פרי הביאושים של נתניהו לאן אדון בנימין נתניהו דירדר את מדינת ישראל היתה לו שרת משפטים דיי טובה ואוטוטו בחירות אז למה לפטר אותה ולמנות את הכלומניק הזה לתפקיד כל כך חשוב בגלל ששרה ויאיר ציוו על בנימין ובכלל למה בנט ושקד שבזכותם היתה. לנפל נתניהו 4 שנים ממשלת ימין יציבה פוטרו על ידי הסולטן נתניהו לא מסיבות ציבוריות אלה אישיות לגמרי כדי לרצות את היידה שרה עושה הסולטן נתניהו משתמש במדינת ישראל ומוסדותיה. לצרכים האישיים והאפלים שלו ולשיגעונות ורצונות של היידה שרה וקוקוריקו יאיר. אויי מדינת ישראל היקרה איכה הידרדת שנתניהו וחבר מרעיו והפודלים שלו הישתלטו על הכל פה תיקוותי שכל זה ייפסק ב17. לספטמבר וניצא מחושך לאור. ביידכם זה אזרחי. ישראל

  2. ולמה הוא צריך לבזבז כספי ציבור על כך שהוא פורש. מספיק מים מינרליים , בקבוק יין ובייגלה ולומר עליו "ברוך שפטרני מעונשו של זה" ולהוסיף לברכה את כל הפרקליטות שתזכנה לפרוש במהרה בימינו כדי שנוכל לנוח מהם.

  3. אביעד גליקמן מתנהזג כאילו אינו יודע עם מי יש לו עסק. מאוחר מידי לחנך את השרים האלו. פשוט צריך לעשות הכל כדי להעיף אותם מהשלטון. מעניין במה יעבדו אז כשלא יהיו מחוברים לעטיני השלטון.

  4. גליקמן הוא לא עיתונאי. הוא מדווח רכילות בלבד.אשתו עבדה בפרקליטות ודאגה להדליף לו חומרי רכילות כל יום.אני מאמין לשר אוחנה, ולא לגליקמן.הגיע הזמן לסגור את הערוץ שבו עובדים גליקמן, רביב דרוקר, ברוך קרא, ואושרת קוטלר.

  5. ביבי שם אותו על מנת שיציל אותו בעתיד מהמשפטים שלו. מי שלא נשמע לביבי הוא עף מהתפקיד.

  6. קשה להבין איך לא רואים, בעין בלתי מזויינת, לאבעד גליקמן יש מקורות במשרד המשפטים שהם גלויים לכל. בנוסף לשקרים והטיפשות שלו, לא קשה להבחין כי כתבו לו את הטכסט והוא רק מקריא. עט להשכיר, טמבל גמור

  7. אתה אומר תתבע אותי אם אתה גבר תפרסם את פרטיך ותקבל תביעה
    אתה סתם בחוא טיפש

  8. טעות מרה עשה ראש הממשלה אשר מינה את אוחנה לשר המשפטים בליכוד יש טובים חכמים נבונים מנומסים ממנו.

  9. עלוב נפש שקרן נוכל ורמאי שמקומו בכלא אביעד קליגמן , שמאלן מסריח וגזען . תבע אותי יא אפס והעשה ממך קרקס .

  10. הכתב הזה חייב כל יום להביא ידיעה המכפישה את הליכוד מתי כבר תעשה תחקיר על מחדלי הפרקליטות סליחה בעצם אתה ניזון מהם אין סיכוי

  11. אביעד גליקמן הוא כתב ישר וערכי ביותר. אבל רוח העליהום על כל שומרי
    הסף, שהם מהות הדמוקרטיה נושבת ונושבת חזק במיוחד מביתו דל החשוד מבלפור. זו דרכו לסתום פיות.

  12. אתם עוסקים בשטויות ולא בעיקר . כמה כספים מיותרים מתבזבזים על נסיעות מיותרות לחול . וכיצד מתנהגים ראשי המדינה שלכם שחיים על חשבונכם

  13. אני מירי שונה מקודמתי שהצדיקה את השר . אין לה כל הוכחה שגליקמן משקר

  14. כל הכבוד לך אביעד גליקמן . תגובה גסה של אדם חסר חינוך בלי קשר להיותו שר . גם התשובה שלך למילותיו הנלוזות של המושחת החנפן הזה ראויה לשבח .נקוה שאוחנה מבין שהוא מבזה את עצמו וטוב שכך

  15. אביעד גליקמן ואשתו היו צריכים מזמן לשבת בכלא, הדלפות הכפשות והוצאת דיבה ולשון הרע, אלו עבירות פליליות שדינן מאסר

  16. איך וכיצד רוצים לחגוג לניצן על חשבון משלם המיסים ??
    הלוואי ויהיה גוף שיאסור על ביזבוז כספי הציבור להעלות את קרנו של משרת ציבור ,,,
    ניצן ,,עם משכורת עתק יכול לממן מכיסו מסיבה שנערכת לכבודו ועבורו ,,,,

Back to top button