צרכנות

חבילות נופש לרודוס

רודוס הוא המקום לנופש מרגיע ושליו

חופשה ברודוס היא הזמן המושלם להירגע מהשגרה השוחקת, לשכוח מהצרות, ולאגור כוחות חדשים. הביקור ברודוס כולו נראה כאילו נועד לכך. החופים הלבנים אשר נמתחים עד האופק, האופי הידידותי ומכניס האורחים של התושבים, האוכל הטעים והמוזיקה הנהדרת הופכים את הבילוי בחופי יוון בכלל וברודוס בפרט ליעד אידיאלי לחופשת בטן גב מרגיעה. רודוס מציעה הרבה יותר מאשר סתם חופי ים.

העיר רודוס היא אחת הערים המיוחדות ביותר ביוון, והיא מכילה בין השאר שרידים של כל השליטים הרבים אשר עברו בה. שליטים אלו כוללים את האיטלקים, העותומניים, ואימפריות עתיקות כדוגמת האימפריה התלמית ואלכסנדר מוקדון. כלל השליטים הללו השאירו בעיר את חותמם בדמות אדריכלות ופסלים, וניתן להתרשם מכך בביקור בעיר העתיקה המפוארת אשר מוגדרת כאתר מורשת עולמי של אונסקו. אפשרות נהדרת שיש לשקול בעת שאתם מתרעננים מהטיסה, היא ללכת לספא מקומי. חבילות ספא ברודוס יכולות בהחלט להיות התוספת הקטנה שתהפוך דילים לרודוס למושלמים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

איפה הספא הטוב ביותר בעיר

במהלך ביקור באיי יוון, פעמים רבות אנחנו מנסים למצוא את התרבות המקומית, ולחפור עמוק מתחת לכיסוי התיירותי של האיים. אתרי הספא ברודוס הם בדיוק מקום כזה. חבילות ספא ברודוס יפגישו אתכם עם מסורת של מאות שנים, ויאפשרו לכם לחוות צד לא מוכר של התרבות המקומית. קיימים אתרי ספא רבים ברודוס ובלתי אפשרי לדגום את כולם. להלן כמה מן הטובים שבהם:

  • אטריום פלטינום: במלון זה תמצאו את מתחם הספא המפנק והטוב ביותר בכל האי, ושווה לשקול לכלול אותו בדילים לרודוס. מדובר באתר יוקרתי, אשר ניתן כמובן לבקר בו בתשלום ללא לינה בבית המלון. הספא מכיל מספר בריכות מחוממות, ג'קוזי וסאונה. ביקור במקום יאפשר לכם גם ליהנות ממסעדת היוקרה של המלון.
  • Anesis Massage Wellness Center- מדובר במוקד עלייה לרגל לחובבי מסאז' איכותי בעיר רודוס. אם אתם שוקלים חבילות ספא ברודוס חשוב מאוד לקחת את המקום הזה בחשבון. המרכז מציע שלל סוגי מסאז' מכל רחבי העולם, שירפא את השרירים הכואבים ואת הנפש הדואגת.
  • Natural collection Rhodos- מרכז ספא מקומי אשר מצטיין בין השאר בשל שימוש במרכיבים טבעיים מקומיים. לאחר טיפול המסאז' המפנק תוכלו לרכוש גם מוצרים כדוגמת סבוני שמן זית ומוצרי טיפול מהצומח המקומי. כך החוויה של הביקור והתחושה הטובה ילוו אתכם עד הביקור הבא.

איפה כדאי לבקר

במהלך חיפוש אחר חבילות ספא ברודוס קשה מאוד לבחור את המקום המושלם. ישנו מגוון עצום של אתרי ספא שמהם ניתן לבחור. חשוב מאוד לבחור בחברה שתדע להתאים לכם את הספא המושלם, על פי התקציב ובהתאם לצרכים האישיים של כל אחד. במהלך ביקור ברודוס כדאי מאוד לבקר באתרי הטבע השונים, בעיר העתיקה המפוארת, ובמרכזי קניות הומי האדם. האקרופוליס של רודוס הוא אתר חובה לשילוב בדילים לרודוס, יעניק לכם את התחושה שחזרתם אחורה בזמן אלפי שנים אל התקופה שבה המקומיים האמינו באלים של המיתולוגיה היוונית. האקרופוליס, הנמצא על גבעה המשקיפה על כל העיר, מכיל בין השאר את מקדשו העתיק של האל אפולו, אחד מהאלים הרבים שבהם האמינו היוונים בתקופה זו.

Back to top button