צרכנות

חנות טבע ובריאות – "זול בריא"

החנות האינטרנטית למוצרי בריאות "זול בריא" מביא בשורה חדשה ומנפצת את המיתוס שלחיות בריא זה יקר .

מי שרוצה לחיות בריא חייב גם לאכול בריא. הגוף שלנו הוא מה שאנו מכניסים לתוכו. מקורות המזון הם חומרי הגלם ההכרחיים לבניית הגוף ולקיום כל התהליכים הביולוגיים. וכאשר הגוף בריא ומתפקד כראוי, כך גם הנפש. מי שאינו מקפיד לאכול נכון ובריא עלול לסבול מחוסרים באבני הבניין של הגוף כמו חומצות אמינו חשובות, וויטמינים ומינרלים שונים ההכרחיים לתפקודו התקין של הגוף. מצד שני הוא גם עלול לסבול מעודפים בחומרים מזיקים כמו מלחים, סוכרים ושומנים אשר יכולים לגרום למחלות לב, מחלות כלי דם, סכרת ועד גידולים סרטניים. הדבר גם משפיע על איך שאנו מרגישים; תזונה נכונה הופכת אותו למלאי אנרגיה וחיוניות, תזונה לקויה הופכת אותו לעייפים, מחוסרי ריכוז ואפילו עצבניים. הדרך לחיים בריאים מתחילה בתזונה נכונה. אבל לא כולם מקפידים לאכול בריא. מה עוצר אותנו מלאכול בריא? מה יכול להסביר לנו מדוע, למרות שכולם יודעים שחשוב לאכול בריא, לא עושים זאת, לא מקפידים לאכול נכון.

מדוע איננו אוכלים בריא?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אם ננתח את הסיבות שבגינן אנשים אינם אוכלים בריא, נוכל לראות 3 בעיות מרכזיות המונעות מאיתנו לאכול בריא: מחירים, חוסר מודעות לנושאי תזונה וחוסר ידע בבישול.

לאכול בריא זה יקר

התפיסה המקובלת בציבור היא שלאכול בריא זה עסק יקר. במציאות שבה הג'אנק פוד נמצא בכל מקום ובמחירים זולים, רבים מאיתנו בוחרים בג'אנק פוד. כך מתקבעת אצלנו התפיסה שלאכול בריא זה יקר. כאשר הקמנו את האתר "זול בריא" היה לנו חשוב לשים את הדגש על נקודה זו – לאפשר לצרכנים לאכול בריא מבלי לשבור קופת חיסכון; זהו הקו המנחה שלנו עד היום. אנו עושים את כל המאמצים למצוא ספקים אשר יבטיחו לכם היצע עשיר ובמחירים מופחתים. כמו כן אנו עושים הכל בכדי להפחית את העלויות התפעוליות של העסק, מה שמאפשר לנו להציע לכם מחירים זולים יותר. אין לנו חנות במקום יוקרתי, אנו מתמקדים באינטרנט וזה מה שמאפשר לנו להציע לכם מחירים זולים. ולא רק שאנו מספקים לכן מוצרי בריאות במחירים זולים: יש לנו מבצעים מעבר למחיר הזול של המוצרים אז תכנסו ותרכשו.

חוסר מודעות לנושאי תזונה

כולנו יודעים שחשוב לאכול בריא, אבל לא כולנו יודעים איך לאכול בריא, מה מותר ומה אסור. אנו חיים בעולם בו תאגידים מסחריים מציפים אותנו בדיסאינפורמציה לגבי נושאי בריאות על מנת לשווק לנו מוצרי מזון תעשייתי שאינם בריאים, כאילו היו אוכל בריא. מהסיבה הזו הוספנו לאתר "זול בריא" גם בלוג בנושאי תזונה. באמצעות הבלוג אנו יכולים לשתף אתכם במידע חשוב לגבי תזונה נכונה. בבלוג מתפרסמות כתבות שונות הנוגעות בהיבטים שונים של התזונה וניתן לקבל בו הרבה עזרה לצורך שיפור התזונה האישית שלכם ושל בני משפחותיכם. אנו מפזרים את הערפל ופותחים לאנשים את העיניים בכל הנוגע למזון בריא.

חוסר ידע בבישול

הבעיה עם אוכל בריא היא שגם אלו אשר יודעים דבר אחד או שניים על עבודות המטבח, לא תמיד יודעים כיצד משתמשים בסויה, קמח חומוס או עדשים שחורות. אוכל בריא הוא אוכל טעים, אין סתירה בין הדברים; אך כאשר התרגלנו לאוכל תעשייתי, שרק צריך לחמם או לטגן, אנו לא תמיד יודעים מה עושים עם המצרכים עבור אוכל בריא כמו גולש סויה או קמח אורז. לכן אצלנו באתר זול בריא תוכלו גם למצוא מתכונים משגעים אשר ילמדו אתכם כיצד לעבד את חומרי הגלם ולעשות מהם מטעמים. ספוילר… זה ממש לא מסובך.

אנו מקווים להיות בית עבור כל מי שרוצה להקפיד על תזונה בריאה וליהנות מאיכות חיים. אנו מספקים מגוון של מוצרי בריאות, טעימים, בריאים וגם זולים.

לכניסה לאתר זול בריא >>>

תגובה אחת

  1. האם אתם מוכרים תוספי תזונה? ואם כן, מה המחיר של הסידן האמורפי?

Back to top button