צרכנות

היכן כדאי להחליף מצבר לקיה פיקנטו?

קיה פיקנטו היא מכונית מוכרת על הכביש הישראלי. המראה הצעיר אך המסוגנן שלה ביחד עם מערכות משוכללות אך קלות לתפעול, הופכות אותה לפופולארית במיוחד והיא הבחירה של נהגים רבים. כמובן שיש גם נקודות דמיון בין קיה פיקנטו למכוניות אחרות ואחת מנקודות הדמיון האלו הן המצבר שמשמש אותה. נהגים מכל סוג של רכב וגם בקיה פיקנטו, נתקלים לעיתים במצב בו הם מגלים בעיתוי הכי פחות נוח, שהמצבר במכונית התרוקן ועליהם להחליף מצבר בדחיפות. בדרך כלל, מדובר בחלק שלא חושבים עליו יותר מדי. כל עוד המצבר עובד, נהגים נוטים לשכוח כי אורך חייו עומד על עד 5 שנים ופעמים רבות מדובר על הרבה פחות מכך. עם זאת, מי שזקוק למצבר לקיה פיקנטו צריך לבחור את המקום הטוב ביותר לקנות ממנו וזאת על-מנת ליהנות ממוצר איכותי.

מצבר לקיה פיקנטו אפשר לקבל במידת הצורך גם עד הבית. כמובן שאם רציתם להניע את הרכב שלכם בבוקר וגיליתם שאין סיכוי שתצליחו לנסוע איתו, גם לא למוסך או לחנות, אתם זקוקים לפתרון שיביא את המצבר עד אליכם. חיפוש באינטרנט יעלה לכם את התוצאות של כל המקומות שמספקים מצבר לרכב עד הבית ברחובות או באזורים אחרים, אך יש כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב בין אם אתם מגיעים פיזית לחנות ובין אם אתם רוכשים שירות עד הבית או קונים מצבר מחנות אונליין.

כך תבחרו מצבר איכותי לרכב שלכם

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אם תעשו סקר שוק לגבי מחירים של מצבר לקיה פיקנטו, ייתכן ותגלו פערים משמעותיים בין מחירים של מצבר חדש למצבר יד 2. אמנם המחיר של מצבר לקיה פיקנטו שהוא חדש וחדיש יעלה לכם יותר ממצבר משומש, אך אתם מבטיחים לעצמכם שקט נפשי שהמחיר הכספי לא משתווה לו. בנוסף, חשוב לוודא כי אתם רוכשים מצבר מיבואן מורשה, שמספק לכם אחריות ארוכה ומלאה על המוצר. רכישה מחנות לא מוכרת שאתם לא בטוחים לגבי טיב הסחורה שהיא מציעה, עלולה לגרום בטווח הארוך לעוגמת נפש וגם אם חסכתם כסף בקניה הראשונה, אתם עלולים למצוא את עצמכם מוציאים סכומים גבוהים על תיקונים, החלפות וכולי ולגלות שכל התהליך היה לא משתלם.

עוד דבר שחשוב לדעת לגבי מצבר לקיה פיקנטו הוא שלא כל מצבר מתאים לכל מכונית. הדרך הפשוטה ביותר לוודא שאתם קונים מצבר שמתאים לכם, היא לבדוק איזה מצבר היה לכם עד כה. לדוגמא, מצברים שיכולים להתאים למכוניות קטנות הם מצברים 40 אמפר. אם היה לכם כזה, והוא באמת החזיק מעמד במשך שנים ונהרס רק מבלאי טבעי ולגיטימי, לא כדאי להחליף מוצר מנצח. רכשו את אותו המצבר ותוכלו ליהנות מעוד כמה שנים עם המצבר החדש. אם אתם לא בטוחים איזה מצבר היה לכם, התייעצו עם מכונאי רכב מקצועי והוא כבר ידע להתאים לכם את הסוג הנכון.

Back to top button