חדשות הארץמבזקים

האסון במלון ביוון: פורסם שם הילדה הישראלית שטבעה למוות

הלילה (שישי) הותר לפרסום כי הילדה בת ה-7 שטבעה אמש למוות בבריכה בבית מלון "אקווה סאן וילג'" בחרסוניסוס שביוון היא נעמה חן ז"ל מרמת גן. היא תובא היום בשעה 14:45 למנוחות בבית העלמין ירקון שער חסד בחלקת הילדים. מתחילת שנת 2019 עד כה טבעו למוות עשרה ילדים.

בכלי התקשורת המקומיים דווח כי האירוע התרחש ביום רביעי, קצת אחרי השעה 18:30. נעמה בת ה-7, הייתה בחופשה עם משפחתה (הוריה ושני אחיה) במלון בחרסוניסוס. הילדה טבעה בבריכה של המלון, מול עיניהם המבוהלות של בני משפחה ותיירים אחרים, והיא נמשתה מהמים כשהיא מחוסרת הכרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"נעשו מאמצים גדולים להציל את חייה של הילדה אולם לרוע מזלנו הדבר לא היה אפשרי" סיפר יאניס טסופולוס, דובר המרכז הלאומי לחירום (EKAB) בכרתים והוסיף, "נקראנו למקום ומיד הוזעק אמבולנס ורופא. הם פינו אותה לאחר הטביעה למרכז רפואי פרטי באזור. שם ניסו במשך 20 דקות, שלושה רופאים לייצב את מצבה והמאמץ נמשך גם בחדר המיון של בית החולים, אך לרוע המזל הניסיונות לא צלחו ונקבע מותה".

אילוסטרציה. קרדיט: pexels

על פי הדיווחים, משטרת חרסוניסוס עצרה שני תושבים זרים בני 42 ו-56 שהיו האחראים, באותו הזמן על בית המלון בו מצאה נעמה את מותה. לבריכה בבית המלון הגיעו חוקרי משטרה שגבו עדויות ופתחו בחקירת הנסיבות. במשטרה חושדים כי לא היה מציל באותה עת בבריכה.

Back to top button