מבזקיםתאונות דרכים

4 פצועים בתאונה בכביש 1: בן 20 נפצע קשה וגבר ואישה בינוני

בתאונת דרכים שאירעה לפני זמן קצר (שישי) בין רכב פרטי לרכב מסחרי בכביש 1 ממחלף שער הגיא לכיוון ירושלים נפצעו ארבעה בני אדם.

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שערי צדק והדסה עין כרם בירושלים גבר כבן 20 במצב קשה עם חבלת ראש כשהוא מורדם ומונשם, אישה כבת 45 במצב בינוני עם חבלות בראש ובגפיים, גבר כבן 20 במצב בינוני עם חבלות בראש ובגפיים ואדם נוסף שנפצע באורח קל.

פראמדיק מד"א רכוב על אופנוע ישראל וינגרטן סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. עוברי אורח סיפרו לנו שהרכב הפרטי שהיה עם פגיעות פח ומעיכות בכל צדדיו היה בשולי הכביש כשנפגע מהרכב המסחרי. 3 מנוסעי הרכב נלכדו כשבמושבים הקדמים ישבו אישה כבת 45 וגבר כבן 20 בהכרה עם חבלות בראש ובגפיים ובמושב האחורי צעיר במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית. הצלחתי להיכנס לאוטו מצידו ובמקביל לפעולות החילוץ המורכבות הרדמתי והנשמתי את הפצוע במושב האחורי. מיד כשהתאפשר העברנו את שלושת הפצועים ו- 2 פצועים נוספים שהתהלכו במקום התאונה לניידות טיפול נמרץ ולאמבולנסים ופינינו אותם לבתי החולים בירושלים "

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעקבות התאונה ישנו עומס תנועה סמוך למחלף היציאה מכביש 38 לכיוון כביש 1. כוחות משטרה נמצאים במקום מכוונים את התנועה ובוחני בתאונות הדרכים באגף התנועה של המשטרה פתחו בבירור נסיבות התאונה.

צילום: דוברות כב״ה בית שמש
צילום: דוברות כב״ה בית שמש
צילום: דוברות כב״ה בית שמש
צילום: דוברות כב״ה בית שמש
צילום: דוברות כב״ה בית שמש

Back to top button