חדשות הארץמבזקים

לאחר הסרטון: בית המשפט הרחיק את ברק כהן מאבנר נתניהו

בית משפט השלום בתל אביב דן היום (ראשון) בבקשת בנו של ראש הממשלה אבנר נתניהו להוציא צו הרחקה נגד הפעיל החברתי, עורך הדין ברק כהן לאחר שלטענתו הטריד אותו בשעה שישב במסעדה בתל אביב, צילם אותו ולעג לו בפני הנוכחים שישבו לצידו.

עם כניסתו של אבנר נתניהו לדיון בבית המשפט תומכיו של ברק כהן קראו לעבר נתניהו הבן בקריאות גנאי, "בן למשפחת הפשע נתניהו הגיע", "אתם לא אנשים מכובדים", "זה ארגון פשיעה בפרפורי גסיסה".

מימין: יאיר, ראש הממשלה, רעייתו שרה והבן אבנר. צילום: קובי גדעון/לע"מ

אבנר נתניהו אמר בדיון: "אבא שלי בחר בדרך הפוליטית ולכן הוא זכאי לביקורת וגם אח שלי בחר בזה ולכן הטענות שהוא מקבל ממך לגיטימיות. אני לא בחרתי בדרך פוליטית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתום הדין קבע השופט להיעתר לבקשתו של אבנר נתניהו וציין כי התנהגותו של ברק כהן עולה לכדי הטרדה מאיימת. צו ההרחקה מורה לברק כהן לשמור על מרחק של לפחות 150 מטר מקרבתו של נתניהו, ליצור איתו קשר או לפנות אליו וזאת עד לפברואר 2020.

ברק כהן אמר בתגובה: "בניגוד לדימוי של המשפחה, אבנר הוא בן אדם חלש, ואנחנו לא מנהלים מאבקים עם אנשים חלשים".

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

להורדה [197.32 KB]

10 תגובות

  1. עו'ד מגודל !! אבנר לדבריך חלש ?? ואתה טיפש וטמבל בעיני כול ליצן החצר לא רוצים אותך כנראה כי אתה עו'ד גרוע אז יש לך זמן לשחקק בקקה כמה שאתה עלוב החיים משועמם וקנאי

  2. עו"ד ברק כהן לא שירת בצבא, אבא שלו היה מהפנתרים השחורים שעשו בעיות לגולדה מפלגת העבודה, משפחה בעייתית, אבנר שירת ביחידה קרבית.

  3. את השמאלן הגס רוח צריך להושיב מאחרי סורג ובריח.
    אף אחד לא אשם שהוא 'כורדי'
    עז מצח אשר עושה דין לעצמו ופוגע בכל מי שנקרה בדרכו.
    אם היה איש ימין עוש אחוז מזה – בג"ץ היה גוזר עליו כמי איש ממשפחת פשע.
    צריך לסגור את בג"ץ.
    ולמה המשטרה/ הפרקליטות היהומ"ש אינם פותחים בחקירה?
    ברור כיון שזה לא נגד ביבי

  4. עוד הוכחה לאלימות הבלתי נסבלת של הסמול הישראלי. לא יודעים לקבל את האחר, לא מוכנים לשמוע דעות שמנוגדות לשלהם. אנשים אלימים ומסוכנים. והתגובה של התת אדם הזה מוכיחה כמה הוא אלים ורשע. יום יבוא וישלם על ההתנהגות שלו.

Back to top button