חדשות הארץמבזקים

אמי פלמור: "הגעתי מתוך תחושת שליחות, מסיימת עם אותה תחושה"

בשעה זו (רביעי) מתקיים בירושלים טקס הפרידה ממנכ"לית משרד המשפטים אמי פלמור. שר המשפטים ח"כ אמיר אוחנה אמר בטקס הפרידה: "אחרי 5 וחצי שנים את מסיימת כהונה פורה, מלאה בעשיה, שהיא רק חלק מ-23 שנה של עשייה במשרד המשפטים."

היועמ״ש אביחי מנדלבליט אמר בטקס: "אנו נפרדים היום ממשרתת ציבור נאמנה, שפעלה מתוך תחושה חזקה של שליחות, רדיפה אחר צדק והבנה של האינטרס הציבורי הרחב. אני מכיר את אמי טוב, ויכול לומר שלא משנה באיזו מסגרת עתידית תפעל- תמיד תישאר משרתת ציבור, כזו שהאינטרס הלאומי של המדינה ניצב נגד עיניה".

פרקליט המדינה, שי ניצן אמר כי "מעולם לא שמעתי איש פונה לאמי בתואר גברת פלמור, גם שרים ובכירים וגם עובדי המשרד, דבר שמשקף בעיניי את אישיותה ואת האהבה ששררה כלפיה בקרב עובדי המשרד. אין לי ספק שהחותם שהטביעה על המשרד והשם הטוב שהעניקה לו יקלו בעתיד על נשים נוספות להתמנות לתפקידים דומים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"לית משרד המשפטים היוצאת, אמי פלמור אמרה בקטס: "אני מלאת תודה והכרת הטוב על הזכות שניתנה בידי לצמוח ולגדול, לעשות, להשפיע לטובה, להוביל במשרד הזה, 23 שנים, מתוכן 5 וחצי שנים כמנהלת הכללית. הגעתי למשרד המשפטים מתוך תחושת שליחות, ואני מסיימת את תפקידי עם אותה תחושה ממש".

Back to top button