מבזקיםפוליטי / מדיני

יו"ר סניף הליכוד לשעבר: "ימין אמיתי לא מפלג – תצביעו כחול לבן"

"אני ימני אמר לי חבר שלי ובתור ימני ברור שאני אצביע ביבי וליכוד… אהה הצחקת אותי", "בואו אני אספר לכם מה זה ימין אמיתי" אומר היום (רביעי) גידי ציפורי, יו"ר הנהלת סניף הליכוד בראש העין לשעבר ובנו של מרדכי צפורי ז"ל, מ"מ שר הבטחון לשעבר.

"הורי שניהם שירתו באצ"ל וישבו בשבי הבריטי. אימי הקימה את סניף הליכוד בקריית אונו, אבי היה סגן וממלא מקום שר הביטחון בממשלת בגין הראשונה ושר התקשורת בממשלת בגין השנייה. אני עצמי הייתי יו"ר הנהלת סניף הליכוד בראש העין עד שפרשתי יחד עם בני בגין להקים את מפלגת חירות החדשה. אני אומר לכם מה זה ימין אמיתי" אומר גידי ומוסיף, "ימין אמיתי מכבד את הזולת, ימין אמיתי לא מפלג ולא מסכסך, ימין אמיתי לא מתייחס ל-20% מתושבי המדינה כייצורים שאינם נחשבים".

גידי ציפורי. צילום: מתוך פייסבוק

"ולכן", אומר גידי, "כשיגיע יום הבחירות, אני כימין אמיתי אצביע לבני ולגבי ולבוגי וליאיר ולנבחרת המצוינת שנמצאת מאחוריהם, ולא לקליפה חסרת התוכן והמשמעות שנקראת היום "ליכוד" – שכל קשר בינה לבין הליכוד, לבין ז'בוטינסקי, בגין ושמיר מקרי בהחלט ושבראשה עומד אדם ששרידותו הפוליטית מעניינת אותו יותר מהכל, ולא משנה, כפי שאמרה אשתו, "אם כל המדינה תישרף". וזה מה שהוא עושה. אז אם אתם ימניים ואם אתם שמאלנים, ואם אתם אנשי מרכז ואם מעל הכל חשוב לכם עתידה של המדינה, תצביעו "כחול לבן", ותצעידו אותנו לעתיד טוב יותר, הוגן יותר, לעתיד של תקווה, לנו, לילדינו ולכל מי שגר במדינת ישראל – יהודים, ערבים, נוצרים וכל אחד ואחד שווים בפני החוק גם במדינת העם היהודי", סיכם גידי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

Back to top button