צרכנות

היום קל מתמיד להדפיס מהבית תמונות באיכות מקצועית

המצלמות הדיגיטליות ובעיקר אלה הקיימות בטלפונים החכמים מאפשרות צילום רב של תמונות באיכות גבוהה ובקלות רבה. הטכנולוגיה החדשנית בתחום מאפשרת לצלם שוב ושוב עד לקבלת התמונה הרצויה ואחר כך, מאפשרת גם לערוך, לתקן ולשפר איכויות עד קבלת תמונה שלא מביישת צלם מקצועי.

רוב התמונות מאוחסנות בדיסק של המחשב, בזיכרון של הטלפון או ברשתות החברתיות ואנו שוכחים את אשר צילמנו. האחסון של התמונות גורם לנו לאחסן את הזיכרונות עם המשפחה והחברים מבלי שנוכל ליהנות מעיון ברגעים משמחים, באירועים משפחתיים וחברתיים ומפספסים את התענוג המשותף של זיכרונות מתוקים.

הטכנולוגיה החדשנית מביאה בשורה גם למי שמבקש להדפיס תמונות מאמצעי האחסון הדיגיטליים ולשמר אותם לעיון ולזיכרון. היום, קל ופשוט להדפיס תמונות באיכות גבוהה מבלי לצאת מהבית. אנחנו שולחים להדפסה ומקבלים במשלוח ישירות לביתנו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אחת החברות המובילות בארץ שמנגישות לנו את הדפסת התמונות אונליין היא חברת Pquick.

הדפסת תמונות אונליין

באתר של Pquick תוכלו לבצע הדפסת תמונות אונליין ב-3 צעדים פשוטים וקלים:

  1. בוחרים את גודל התמונה, יש אפשרות להרבה גדלים, מגודל סטנדרטי (15X10) עד גודל של עמוד 4A. זהו השלב לבחירת המסגרת, הגימור וסגנון העיצוב של התמונה.
  2. באמצעות ממשק הקיים באתר ניתן להעלות תמונות שבחרתם מהמחשב, מהטלפון או מאחת הרשתות החברתיות, ישנם אתרים המאפשרים גם משלוח תמונות באפליקציית וואטס-אפ.
  3. מעולה! נשאר רק לבחור את אחת מאפשרויות המשלוח, למלא פרטים ולשלם באמצעות כרטיס אשראי. צוות האתר ידאג להדפיס את התמונות ולשלוח לכם את ההזמנה.

איכות הדפסה גבוהה מאוד

רוב בתי העסק שעיסוקם הוא הדפסת תמונות מחזיקים מדפסות מקצועיות בטכנולוגיות מתקדמות ומשתמשים בנייר מיוחד, איכותי ועבה כדי שנקבל תמונות מודפסות, חדות בעלות עומק וצבע עשיר.

נוחות במשלוח תוצרי ההדפסה עד הבית

אנחנו טרודים ועסוקים ולרובנו אין זמן לגשת לחנות של האתר בו בצענו הזמנה של הדפסת תמונות. האפשרות לקבל את התמונות בנוחיות ישירות לביתנו היא הנוחה ביותר. אין צורך להתרוצץ בחום או בקור, בשמש או בגשם, אלא רק לקבל את החבילה, להביט בתמונות ולהעלות זיכרונות מהרגעים החשובים בחייכם.

הדפסת תמונות פולארויד

אתם עוד זוכרים את מצלמת הפולארויד המיוחדת שהייתה מצוידת באמצעי לפיתוח מידי והדפסת תמונה על המקום? באפשרויות הקיימות היום בתחום הדפסת תמונות אונליין אפשר לקבל את התמונות מודפסות עם מסגרת רטרו, במגוון צבעים, בסגנון פולארויד.

הדפסת תמונות על מוצרים נוספים

ולא רק תמונות רגילות אפשר להדפיס אונליין. יש אפשרויות בלתי מוגבלות להדפיס תמונות על מוצרים ומתנות. אפשר להדפיס על חומרים כמו קנבס, קאפות, זכוכית במגוון גדלים. אפשרות נוספת היא הכנת אלבום תמונות באמצעות תוכנות שונות הקיימות בשוק, בהן ניתן להכניס מספר תמונות גדול לאלבום אחד ולעצב אותו לפי הטעם האישי.

לסיכום, קל ופשוט להדפיס אונליין, מספר דקות והתמונות בדרך אליכם. הטכנולוגיות החדשות בתחום הצילום והדפסת התמונות מעניקות אינספור אפשרויות הדפסה כדי שנוכל לתפוס את הרגעים הטובים בחיינו.

Back to top button