חדשות הארץמבזקים

נתניהו נפגש עם חברי קונגרס דמוקרטים: "משהו גדול קורה כאן"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב עם משלחת של כ-40 חברי קונגרס דמוקרטים בראשות חבר הקונגרס סטני הוייר במשרד החוץ. בפגישה השתתפו גם שר החוץ ישראל כ״ץ ונשיא איפא״ק מורט פרידמן.

ראש הממשלה נתניהו אמר בפגישה כי "יש מצג שווא גדול מאוד על ישראל. אני רוצה להציג לכם לרגע קצר, כדי שתוכלו להבין טוב יותר את הסיפור הרחב של ישראל, שאינו מובן, ומספרים אותו מעט מאוד. חלה מהפכה יוצאת דופן במצבה של ישראל בעולם, והדבר השני הוא מקומה של ישראל במהפכה המתחוללת בעולם. אנחנו חיים בתקופה מהפכנית."

"אנחנו חותמים על הסכמים חדשים" הוסיף ראש הממשלה נתניהו, "חתמנו על 300 הסכמים בשלוש שנים. אם לוקחים בחשבון את העובדה שיש לנו כל כך הרבה חגים, אז זה יוצא בערך הסכם אחד כל יומיים. משהו גדול קורה כאן."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: קובי גדעון/לע״מ
צילום: קובי גדעון/לע״מ
צילום: קובי גדעון/לע״מ

תגובה אחת

  1. שמעתי בחלחלה את דברי נתניהו שגידף באנגלית גסה את דברי סמוטריץ. הבקר הפסקתי להעריץ אותו. לגמרי. אם הוא מסוגל להתבטא כך על יהודי שכמה לחיים ממלכתיים על פי ההלכה,( מה שהוא משאת נפש של כל שומר מצוות שאמנם מבין שבזמן הנוכחי זה לא יילך), נראה שמשהו רקוב בבסיס יהדותו.צר לי. אותי ועוד כמה הוא איבד לעולמים, אלא אם יחזור זו מאמירתו הקשה והמבזה כל מי שתומך(תמך?) בו ללא כחל וסרק. חזור בך נכדו של הרב מיליאנקובסקי זצ"ל! אתה מבזה את זכרו. כבוד הוא להכיר בטעות ולרכוש שוב את אמוננו.

Back to top button