מבזקיםפוליטי / מדיני

בני גנץ: "אנחנו נקים ממשלה רחבה שתייצג את כולם גם עם הליכוד"

יו"ר כחול לבן והמועמד לראשות הממשלה, רא"ל (מיל') בני גנץ, נשא הערב (רביעי) דברים בכנס שנערך בקריית אונו וענה לשאלות הנוכחים.

בתחילת הכנס התייחס גנץ למאמרו של נתניהו הבוקר בנושא ממשלת האחדות ואמר "ראיתי הבוקר את המאמר של ראש הממשלה בנימין נתניהו. הוא התחייב שם שהוא בשום פנים ואופן לא ילך לממשלת אחדות. זו ההתחייבות שלו- "רק לא אחדות". זה מה שחשוב לו שידעו אזרחי ישראל הבוקר, כמה ימים לפני תשעה באב. אני מודיע שוב: אנחנו בכחול לבן רוצים אחדות. אנחנו נקים ממשלה רחבה שתייצג את כולם גם עם הליכוד וללא נתניהו שצריך להתמודד עם בעיותיו המשפטיות, ובהן ורק בהן הוא עסקו".

בני גנץ. צילום: אלעד מלכה

גנץ התייחס גם לכתבי האישום והמלצות המשטרה שפורסמו בימים האחרונים ואמר: "ב-18 לספטמבר יש לנו אפשרות לקום בבוקר ולהגיד שיש שינוי במדינת ישראל. אנחנו צריכים להבין שהבחירה היא בין ממשלת החשודים לבין ממשלה שבאה לעבוד עבור האזרחים. אנחנו נעבוד עבור הציבור, עבור עתיד ילדינו, אנחנו נעבוד עבור מדינת ישראל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"מה אנחנו מעדיפים את ממשלת החשודים או ממשלה שבאה לעבוד עבור האזרחים?" אמר גנץ בכנס.

אל גנץ הצטרף ח"כ יאיר לפיד שאמר: "אנשים לא מבינים את עומק השותפות ואת מה שהקמנו בכחול לבן. עשינו פה היסטוריה"

אלעד מלכה
צילום: אלעד מלכה

תגובה אחת

  1. מה שמחזיק את כחול לבן זה הרצון שלהם לקחת את השלטון מראש הממשלה בנימין נתניהו.
    לשם כך הם מטילים דופי ביושרו ומעלילים עליו עלילות שווא בדמות "תיק 4000" התפור, אבל מה לעשות שהעובדות והמסמכים מאשרים 1:1 את דברי ראש הממשלה ש"לא היה כלום".
    https://www.telecomnews.co.il/תיק-4000-מסמר-נוסף-פרי-חשיפה-של-אלי-ציפורי-בארון-הקבורה-הזה.html

Back to top button