מבזקיםצבא וביטחון

אלוף-משנה מאיר עזורי מונה למפקד שייטת ספינות הטילים

אלוף-משנה מאיר עזורי מונה היום (רביעי) למפקד שייטת ספינות הטילים. טקס החילופים נערך בבסיס חיפה, במעמד מפקד זרוע הים אלוף אלי שרביט, מפקד בסיס חיפה תת-אלוף גיל אגינסקי, מפקדים, לוחמים, בני משפחה ומוזמנים נוספים.

אלוף-משנה מאיר עזורי מחליף בתפקידו את אלוף-משנה גיא גולדפרב אשר כיהן בתפקיד זה במהלך השנתיים האחרונות ויחל את לימודיו במכללה לביטחון לאומי.

מפקד זרוע הים, אלוף אלי שרביט אמר כי ״שייטת 3 הינה עמוד התווך המרכזי בעוצמתה הימית של מדינת ישראל. ספינות הטילים הן סמלה האיתן של ריבונות ישראל עלי ימים. שייטת 3 פעלה, פועלת ותפעל בעתיד על מנת להבטיח את שלומה ובטחונה של מדינת ישראל מהים. ספינותיה פועלות כל העת לביצוע משימות מורכבות, ואנו נמשיך להביט אל האופק ולהרחיק ראות. בערב זה אנו מציינים חילופי הנהגה בשייטת ספינות הטילים. גיא, במשך למעלה משנתיים פיקדת על מרכז העוצמה של זרוע הים. עשית זאת במקצועיות גבוהה ובדיוק רב. אני מודה לך על תקופה משמעותית ומלאת הצלחות. מאיר, אני משוכנע כי תמשיך להצעיד את ספינות השייטת לשיאים חדשים, ודאי בעידן בו צפויה התעצמות משמעותית ביותר לכלי השטח שלנו. בהצלחה!״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דובר צה"ל

מפקד שייטת 3 היוצא, אלוף-משנה גיא גולדפרב אמר כי "לפני שנתיים וחצי הודיע לי מפקד זרוע הים כי נבחרתי להיות מפקד שייטת ספינות הטילים. שתי מטרות עמדו לנגד עיניי: האחת, לבסס את שייטת ספינות הטילים כנדבך משמעותי ומרכזי בעוצמתה של זרוע הים. השנייה- להגדיל ולהעצים את היכולות אשר שייטת ספינות הטילים מעניקה לזרוע הים ולצה"ל. פעלנו בהתאם לרוח זו- שיפרנו את האימונים השייטתים, העצמנו את שיתופי הפעולה עם היחידות השונות בזרוע הים ובצה"ל, פעלנו למען חיבור משמעותי עם בית הספר להכשרת לוחמי ספינות הטילים. אני גאה לומר ביום זה- יחד עם הלוחמים והמפקדים בשייטת צלחנו את האתגרים אשר הוצבו מולנו, ואין לי כל ספק שהשייטת תמשיך לעמוד בכלל משימותיה. לא די שידע מפקד את מלאכתו. עליו להיות אוהב את האדם, שחיי הפקוד שלו יהיו יקרים לו והחייל שנשלח אליו יהיה יקר לו, שיאהב אותו. את זה הנחלנו בשייטת באופן יום יומי, בכל דרגות הפיקוד. זכרו! שייטת ספינות הטילים היא אהבה, משפחה וניצחון".

צילום: דובר צה"ל

מפקד שייטת 3 הנכנס אלוף-משנה מאיר עזורי: "אני מקבל את הפיקוד על שייטת ספינות הטילים בתוך עשייה מבצעית משמעותית, עשייה אשר מתעצמת מיום ליום. שייטת ספינות הטילים מהווה כוח הרתעה משמעותי בימים אלו ותורמת רבות לשימור העליונות הימית של מדינת ישראל ולשמירה על הנכסים האסטרטגיים אשר נמצאים בשטחה. אני בטוח כי יחד נמשיך לעמוד על המשמר ולבצע את מלאכתנו החשובה."

עוד הוסיף כי "עלינו להיות חדים ומדוייקים במימוש אחריותנו המרחיבה אופקים ומתעצמת. בקרוב, נקבל לידי השייטת את סער-6 הראשונה, אח״י מגן, אשר תצטרף לצי ותספק יכולות מרשימות אשר יהוו יתרון קריטי במערכה הבאה. לוחמים, מפקדים ואנשי המטה, אני מאחל לכולנו הצלחה רבה ובטוח שנמשיך את מלאכתנו בצורה הטובה ביותר".

צילום: דובר צה"ל

Back to top button