מבזקיםמשפטי/פלילי

הואשמו בסחר בסמים בטלגראס, "פעלו בשיטה יצירתית ומתוחכמת"

שוטרי משטרת ישראל עצרו 2 סוחרי סמים שפעלו בשיטה יצירתית ומתוחכמת – הבוקר הוגשו נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים ע"י חטיבת התביעות

בתאריך 28.07.19 בסמוך לשעה 01:00 עצרו השוטרים את רכבם של הנאשמים לבדיקה. בחיפוש שנערך ברכב נתפסו סמים מסוג קנאביס, טלפונים ניידים, כסף מזומן רב, שקיות ניילון שקופות קטנות ומשקל דיגיטלי. הנאשמים – תושב בית שאן בן 29 ותושב קריית אונו בן 35, הובאו לתחנה ונעצרו.

חוקרי משטרת ישראל פתחו בחקירה שכללה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר חקירה מקצועית ואינטנסיבית חשפו חוקרי המשטרה את השיטה המתוחכמת אותה אימצו הנאשמים למכירת הסם במטרה לטשטש את עקבותיהם.

מחומר החקירה עלה כי הנאשמים יצרו קשר טלפוני עם עשרות קונים באמצעות אפליקציית הטלגראס.

לאחר שלב האימות, שלחו סרטון וידאו המראה את מיקום הטמנת הסם בתוך כוס או חפץ אחר במקומות שונים ברחבי הצפון. הקונה היה מאתר את המיקום ושם לאחר איסוף הסם היה מטמין את הכסף עבור הסמים הבלתי חוקיים אותם אסף.

צילום: דוברות המשטרה

בהמשך, מספר ימים לאחר מכן היו הנאשמים מגיעים למקום ואוספים את הכספים שהטמינו עבורם – תשלום על הסמים המסוכנים.

במהלך החקירה נחקרו חשודים רבים ונתפסו ממצאים ממספר רב של זירות.

בית המשפט האריך מעת לעת את מעצר החשודים בהתאם לבקשת המשטרה והבוקר באמצעות חטיבת התביעות הוגשו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד הנאשמים. כתב האישום כלל בתוכו עבירות של סחר בסמים, קשירת קשר לעשות פשע והסתייעות ברכב לבצע עבירה.

4 תגובות

  1. המשטרה לפי דעתך מושחתת ונשאלת השאלה האם התושבים בארץ הקודש לא מושחתי האם הם לא אלופי הקומבינות? האם רבים מתושבי ישראל לא יודעים מה זאת אדיבות בכבישים האלימות היא איומה……… הרשימה היא ארוכה וגדולה אני לא רוצה להעליב את המחשב ולכן נסתפק במה שכבר כתבתי!!

  2. המישטרה שרובם שמונים אחוז מושחטים ג בים רמאים תחמנים מה יעצרו עבריינים קצינים סוחרי קוק ארואין הגזמנתם הרי חצי מהשטרים עובדים בפשע בדוק ראיתי בעניין שוטר מוכר קוק ארואין מישטלט על חנות יורה

  3. למה להתעסק עם סוחרים קטנים שמוכרים משהו שכולם מבינים שצריך להיות חוקי? יש לכם מאות סוחרים שמוכרים רעל כמו קוקאין (שלרוב מעורבב עם כל מני תוספות להגדלת הרווח), נכנס לפה מלא קוק לארץ ובמקום לטפל בבעיה הזאת אתם מבזבזים משאבים ענקיים על עסקאות של צמח טבעי שרק עוזר לאנשים ובעיקר חולים ששום תרופה לא עזרה להם בכאב או/וסבל שהם עוברים..
    (דא"ג, אני לא סוחר אני עישנתי כמה פעמים אבל כבר כמה שנים שלא יצא לי לעשן, ככה שאין לי אינטרס אישי פה)

Back to top button