מבזקיםתאונות דרכים

בתוך פחות משעה: 2 צעירים נהרגו בתאונות דרכים בטירה ובדרום

ערב שישי אירעו שתי תאונות דרכים קטלנית, בהפרש של פחות משעה אחת מהשנייה, שהסתיימו במותם של שני צעירים.

בשעה 20:31 הוזעקו צוותי מד"א בעקבות דיווח על הולכת רגל שנפגעה מרכב בטירה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת האירוע מצאו צעירה בת 18 כשהיא במצב קשה מאוד ופינו אותה במצב לא יציב, כשהיא מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית אל בית החולים מאיר בכפר סבא.

מבית החולים מאיר נמסר כי הצעירה הגיעה ללא סימני חיים ולמרות מאמצי החייאה לא נותר אלא לקבוע את מותה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מבדיקה ראשונית עולה כי הצעירה היא מאלק אל-אבטה, בת ה-18 תושבת לוד ועל פי החשד מדובר בתאונת דרכים פגע וברח. נסיבות התאונה נבדקות.

זמן קצר לאחר התאונה, נמסר מהמשטרה כי נהג הרכב הגיע לתחנת המשטרה הסגיר עצמו ועוכב לחקירה, בסיומה הוא נעצר. מחר בערב הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה.

תאונת הדרכים בכניסה לטירה
תאונת הדרכים בכניסה לטירה
תאונת הדרכים בכניסה לטירה

בשעה 21:08 אירעה תאונת נוספת וצוותי מד"א נגב הוזעקו בעקבות דיווח על רכב שהתהפך בכביש 293 סמוך לבית קמה לכיוון שדה צבי. חובשים ופראמדיקים של מד"א מצאו בזירת התאונה גבר כבן 20 כשהוא ללא סימני חיים וקבעו את מותו במקום. צעיר נוסף כבן 20 שנפצע בתאונה באורח בינוני פונה במצב יציב כשהוא בהכרה עם חבלות בראש ובבטן לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

פאראמדיק מד"א נג'יב סאנע וחובש מד"א עלי אל נימר סיפרו: "כשהגענו המקום היה חשוך, ראינו בשדה בצד הדרך רכב מעוך והפוך על הצד, בתוך הרכב נלכד צעיר כבן 20 הוא היה מחוסר הכרה, בסיוע הכבאים חילצנו אותו מהרכב, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו, צעיר נוסף כבן 20 שכב מחוץ לרכב כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מחבלות בראש ובבטן, לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותו לבית חולים תוך המשך טיפול כשמצבו בינוני ויציב. "

בוחני אגף התנועה של מרחב נגב הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות התאונה הקטלנית.

הלילה הותר לפרסום כי בתאונה נהרג עמראן אלנסאירה בן 20 תושב רהט.

ההרוג התאונה עמראן אלנסאירה בן 20 תושב רהט
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button