מבזקיםפוליטי / מדיני

"צהל ערוך להשיב את הבטחון, הדרג המדיני נמנע מקבלת מהחלטות"

האלופה במיל', ח"כ אורנה ברביבאי (כחול לבן) התארחה היום (שבת) באירוע 'שבתרבות' בהוד השרון עם ד"ר רויטל עמירן והתייחסה ח״כ ברביבאי לפיגוע בו נרצח דביר שורק ז״ל ולניסיון הפיגוע בעזה.

"כמי שמכירה את יכולותיו ותכניותיו של הצבא, אני יודעת שצה״ל ערוך להשיב את הביטחון. הבעיה היא דרג מדיני שנמנע מקבלת החלטות. זה מה שמניע מחבלים לפגוע בנו גם בגזרות נוספות" אמרה ח"כ ברביבאי.

היא גם התייחסה למשברים בשירותים לאזרח תחת שלטון נתניהו וציינה כי "מערכת הבריאות כבר שנים מוזנחת ומופקרת על ידי הממשלה. תפקיד הממשלה לקחת אחריות ולטפל באזרחיה. במסגרת העיסוק שלי בהורדת זיהומים בבתי חולים, ראיתי מקרוב צוותים שמנסים לעשות את הטוב ביותר למען המטופלים. אבל כשהמדינה לא רואה את אזרחיה, חייבים לשנות את סדרי העדיפויות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ ברביבאי התייחסה להרכב רשימת כחול לבן והסבירה מדוע עליה להיות המפלגה הגדולה ביותר: "בכחול לבן נשים מצויינות, כישרוניות ומשפיעות. אני חושבת שהיו צריכות להיות יותר נשים ברשימה. גם ראשי המפלגה חושבים כך. אחרי הבחירות ישובצו נשות המפלגה בתפקידי מפתח.

מי שרוצה להחליף את השלטון, חייב להבין שכחול לבן חייבת להיות גדולה עם מירב המנדטים. רק כך נוכל, בני גנץ ויאיר לפיד עם הנבחרת הנפלאה שלנו להשפיע ולשנות את סדר היום עבור אזרחי ישראל. האם זה אפשרי? בוודאי. 35 המנדטים שלנו בבחירות האחרונות הוכיחו שהציבור רוצה את השינוי שכחול לבן מציעה עבורו״.

לבסוף התייחסה ח"כ ברביבאי ליו"ר כחול לבן, הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, והדגישה מדוע הוא הנכון להחליף את נתניהו: "שירתתי יחד עם בני גנץ, בתפקידים שונים במשך כ-14 שנים. הוא הרמטכ"ל שמינה אותי לראש אגף כוח אדם. אני מכירה אותו במציאות של שגרה וחרום ומכירה ביכולותיו הרבות המאפשרות לו להיות ראש ממשלה מצויין".

צילום: דוברות כחול לבן

Back to top button