מבזקיםרצועת עזה

מתקדמים למערכה רחבה ברצועת עזה בצעדי ענק

לאור המשך הטרור מעזה שיוצא בהובלת ארגון הטרור חמאס, רבים מאזרחי ישראל דורשים מראש הממשלה ושר הביטחון, בנימין נתניהו להנחית מכה אנושה עד סילוק שלטון חמאס מרצועת עזה.

נכון, ההשלכות לדבר כזה יהיו קשות וחמורות מאוד, נפגעים בקרב הכוחות כולל חללים, הרג בקרב האזרחים בישראל, אך בסוף התהליך נזכה לשקט של ממש. התושבים זועמים שלא ניתן לנהל את שגרת החיים בצורה הזאת – לילה לילה של טרור – פיצוצים מטורפים שנשמעים בכל גזרת עוטף עזה, שדרות, נתיבות, ואפילו גם עד אשקלון.

המחבלים סנוואר והנייה

רק הלילה (ראשון) חוסל מחבל חמוש, מרוואן חאלד נאצר בן 25 לאחר שחצה את גדר המערכת מצפון עזה לשטח ישראל לאחר שחתך את הגדר באמצעות קטר והתחיל לירות לעבר כוחותינו – בצבא הוכרז בשם הקוד "פטיש חם" – לא היו נפגעים בקרב הכוחות שהשיבו באש כולל גם ירי טנקים לעבר המחבל ותקיפות עמדות חמאס במרחב. המחבל שביצע את הירי חוסל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
המחבל שחוסל הבוקר

בליל שבת חדרו 4 מחבלים חמושים מדרום הרצועה לעבר שטח ישראל על מנת לבצע פיגוע חסר תקדים שהיה שם אותנו היום בנקודה אחרת. למזלנו תצפיתנית צה"ל זיהתה את המחבלים בזמן והקפיצה את הכוחות שהפתיעו את המחבלים וחיסלו אותם.

אחד מהמחבלים שחוסלו ביום שבת
אחד מהמחבלים שחוסלו ביום שבת
אחד מהמחבלים שחוסלו ביום שבת
אחד מהמחבלים שחוסלו ביום שבת
אחד מהמחבלים שחוסלו ביום שבת

לוחמי צה"ל בהובלת גולני שתפסו את הקו רק לפני כחודש כבר חיסלו 6 מחבלים. הצבא ממשיך להגן על תושבי המדינה וימשיך לפגוע במחבלים שמנסים לרצוח את הכוחות ולבצע פיגועים רצחניים בשטח מדינת ישראל.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אמש בתגובה לסיכול הפיגוע ביום שבת: "אני מברך את כוח צה"ל שפעל במהירות וביעילות בגבול עזה ומנע חדירה של מחבלים לשטחנו."

נתניהו הדגיש כי "חמאס אחראי לכל תוקפנות היוצאת מכל שטח עזה. ישראל תמשיך לפעול כדי לסכל חדירה לשטחה ופגיעה באזרחינו".

צילום – קובי גדעון / לע"מ

יש לציין כי יום קודם הדגיש ראש הממשלה כי ישראל נערכת למערכה רחבה ברצועת עזה אם תידרש לכך. ככל שהימים עוברים והטרור מתגבר נראה כי מערכה בעזה מתקרבת בצעדי ענק.

גדי ירקוני, ראש מועצת אשכול התייחס לאירוע בגבול עזה ואמר כי "האירוע הבטחוני לפנות בוקר סוכל על ידי כוחות צה״ל על גדר המערכת. לא נדרשנו לכוננות או לשינוי בהנחיות והשגרה בישובים נשמרה גם תוך כדי האירוע. אמצעי ההגנה לאורך הגבול מוכיחים את עצמם פעם אחר פעם ומחזקים את תחושת הבטחון שלנו. אנו מודים לכוחות צה״ל שערוכים בכוננות תמידית לכל תרחיש כדי שאנחנו נוכל לשמור על שגרת חיינו".

4 תגובות

  1. לא להכניס אף חייל שלנו לקו הצרעות הזה הכל מהאוויר טנקים וחיל הים למחוק את עזה מהמפה

  2. די ללחוץ על הדרג הביטחוני .אפשר להלחם בחמס .אפשר גם לחסל אותו .אבל אף אחד לא יודע
    בכמה קורבנות הענין כרוך.אז לאט לכולנו. בניגוד לאסלם המקדשים את המות אנחנו מקדשים את החיים.

Back to top button