צרכנות

שוברי מתנה לעובדים לקראת ראש השנה וחגי תשרי

בכל שנה, כשראש השנה מתקרב, מחפשים המעסיקים או וועדי העובדים רעיונות למתנה. אין זה דבר פשוט, למצוא את המתנות שישביעו את רצונם של כל העובדים. למעשה, זה כמעט בלתי אפשרי. מארז של בקבוקי יין או סלסילת דבש? מוצרי אלקטרוניקה וגדג'טים? מה בעצם נותנים לעובדים שכולים יהיו מרוצים?

כולם בוחרים – שוברים!

אז מה עושים כאשר לא רוצים להסתבך: כיום כולם כבר יודעים העובדים מעדיפים שוברים! וללא ספק, לא רק העובדים מרוצים מכך. גם למעסיקים זה דבר מאוד כדאי ולו בגלל הפשטות שבעניין. במקום להשקיע מאמץ ומחשבה לשאלה אילו מתנות לקנות, כל מה שצריך לעשות זה רק להחליט אילו שוברי מתנה להעניק. אך שימו לב – את השוברים חשוב, ניתן ואפשר לבחור בתבונה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בוחרים שוברים משתלמים

חשוב להצביע על נקודה מעניינת – לא כל שוברי המתנות זהים אלה לאלה. אך אנו לא מדוברים רק על העיצוב של השובר, זה דבר לא כל כך מעניין. מה שמעניין הוא שיש שוברים שניתן למעשה לקבל אף יותר ערך ממה שמשלמים. כלומר, מעסיקים גדולים עשויים לרכוש שוברים בשיטה מיוחדת, שמגלמת הנחה. משלמים על פחות ומקבלים יותר. עבור כל ערך נקוב של 100 ₪, לצורך הדוגמא, משלמים פחות מזה. אגב, יש גם וועדים שמציעים לעובדים לקנות תוספת שוברים במחיר מוזל.

שוברים שמשמשים במגוון חנויות ומותגים

חשוב לבחור שוברי מתנה לעובדים לקראת ראש השנה וחגי תשרי, שיהיה ניתן להשתמש בהם במגוון רחב של חנויות ומותגים המכבדים תווי קניה ושוברים לסוגיהם השונים. שובר שניתן לניצול רק במקומות ספורים וללא פריסה רחבה יהיה שובר פחות מוצלח ופחות רצוי.

חשוב עוד לציין כי שוברים מוצלחים הינם בעלי תוקף ממושך, של עד מספר שנים. שובר שניתן לנצל רק למשל פרק זמן מוגבל מאוד גם הוא – יהיה פחות מוצלח ופחות רצוי. אגב, על המשתמש בשובר המתנה לוודא היטב מהם תנאי הרכישה בכל חנות שמכבדת את השובר. פעמים רבות, השובר יכובד בערכו המלא בחנויות מסוימות אך בערך חלקי ברכישת חנויות או מותגים (למשל מוצרי אלקטרוניקה מסוימים).

שוברי מתנה לעובדים קונים רק באתר רעיונית: https://www.raayonit.co.il/

Back to top button