צרכנות

אטרקציות ופעילויות אתגריות למשפחות בתל אביב

הכי כיף לבלות לפעמים עם המשפחה, לא בבית אלא באטרקציות נבחרות. מוכנים לאתגר? אתם מזומנים להצטרף ולהכיר כל מה ששווה. למשל חוף ים עם פעילויות לילדים ולמשפחה ומתקני ספורט. אך בתל אביב, יש יותר מאשר טיילת וחוף ים משגע שכבודם במקומם מונח. יש עוד הרבה אטרקציות וגם פעילויות מיוחדות ואתגריות, במיוחד למשפחות. כמה מהאטרקציות הנבחרות נציג לפניכם.

המימדיון, פארק מים ראוי לשמו

פארק המים הוותיק שבגני יהושוע לא קופא על השמרים. הוא מתחדש, מתעדכן, ומושך אין ספור מבקרים מכל הארץ. במימדיון מגוון אטרקציות רגועות או מלאות אדרנלין. שיט אבובים, בריכות גלים, מגלשות לפעוטות וגם מגלשות אקסטרים

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

טיולי ריידרים בטיילת של תל אביב

ריידר הוא אטרקציה נהדרת למי שרוצה לחוות את נופי תל אביב בלי להזיע ובלי להיתקע בפקקים. עם ריידר אתם  נוסעים בנחת בישיבה או בעמידה ונהנים מחוויה ייחודית ומגבשת.

לאתר של טיולי ריידרים בתל אביב

הלונה פארק של תל אביב, חוויה

הלונה פארק בתל אביב מציע מתקני שעשועים וותיקים וטובים לצד מתקני אקסטרים משגעים, שהגיעו בתקופה האחרונה. זהו מקום בילוי אטרקטיבי גם למשפחות עם ילדים קטנטנים וגם למשפחות עם מתבגרים. קרוסלות, גלגל ענק, ספינות פירטים ענקיות שמתנודדות בעוצמה מלהיבה, רכבות הרים מהירות, ג'ימבורי לקטנים ועוד. בקיצור – חוויה.

סקיי ג'אפמ, קפיצות שנוגעות בשמיים

ילדים מאוד אוהבים לקפוץ ומבוגרים בראש צעיר – גם. במקום סתם כך לקפוץ על הרצפה או במדשאה, צריך פשוט להגיע למקום הנכון. אטרקציה תל אביבית מוצלחת למשפחות נקראת סקיי ג'אמפ והיא לוקחת את הקפיצות הרבה יותר גבוה. המון המון טרמפולינות מכל הסוגים. כמו כן, במקום עוד מגוון מתקנים ומתקיימים במקום גם אירועים.

קירות טיפוס בתל אביב

גם קירות טיפוס יש בתל אביב. קירות הטיפוס הפכו לבילוי אהוב ביותר על צעירים ועל מבוגרים. יש מגוון רחב של קירות, לרמות שונות של יכולת, ניסיון וגובה. אחד מאתרי קירות הטיפוס הטובים ביותר בארץ נקרא iclimb והוא מצוי, איך לא, בתל אביב. זהו מקום יחסית וותיק, שבו מספר גדול במיוחד של קירות, מדריכים מקצועיים והרבה הרבה כיף והנאה.

עוד פעילויות שכדאי להזכיר

יש כמובן עוד אטרקציות ופעילויות אתגריות למשפחות בתל אביב שכדאי להכיר. למשל, ספורט ימי וגלישה. פארקים ופינות חמד עם מתקני ספורט וכושר, שפזורים בעיר וחלקם בחינם. ישנו גם מתחם האטרקציות האי, על מגדלי עזריאלי עם שלל מתקנים וגם בריכות.

בקישור הזה תוכלו לצפות בסרטוני וידאו על אטרקציות הריידרים

Back to top button