צרכנות

דשא סינטטי לילדים – המדריך המלא

אם אתם הורים לילדים והחלטתם שהגיע הזמן להפוך את הגינה או המרפסת למשטח ירוק ובטיחותי אז הכתבה הזאת בשבילכם. מה היתרונות של דשא סינטטי? באילו צבעים הוא מיוצר? ומה חשוב לוודא לפני הרכישה? כל התשובות כאן.

 

 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כשהיינו ילדים, אהבנו לרוץ בשמחה על מדשאות ירוקות ורעננות. הדשא הירוק הצהיב בשנים האחרונות, עקב הבצורת שפקדה את ישראל ועלויות המים הגבוהות.

אם ננסה לחשוב קצת יותר לעומק, נזכר שדשא טבעי אכן מוסיף מאוד לגינה אך טומן בחובו קשיים לא מעטים.

ילדים המשחקים על מדשאה, יכולים לסבול מאלרגיות, ליפול על קרחות באזור דליל של המדשאה ולהיפצע ואף להתלכלך מבוץ ולהכניסו הבייתה.

דשא סינטטי – גינה ירוקה ללא טיפול

דשא סינטטי אינו מושפע מתנאי מזג האויר; הוא לא נובל בקיץ ונרקב בחורף. דשא סינטטי ישמור על צבעו לאורך שנים, ללא צורך בטיפול כלל. הוא יאפשר לבני הבית, לצאת לגינה גם בימים גשומים במיוחד בזכות תשתית הניקוז האיכותית שלו.

הסוף לאלרגיות ולגירודים

לא מעט ילדים, יסבלו מאלרגיות וגירודים לאחר משחק על דשא טבעי. בבדיקת מעבדה שבוצעה בשנים האחרונות גילו טפילים וחיידקים מסוכנים בארגזי חול בגני ילדים.

דשא סינטטי מאפשר לנו להעניק לילדנו משטח בטיחותי ונקי מחרקים, טפילים ומזיקים. דגמי דשא סינטטי איכותיים פותחו במיוחד עבור אזורי משחק לילדים ופעוטות וילדנו יכולים להרגיש בטוחים ומוגנים.

דשא סינטטי – מקטין את הסיכון לפציעות וחבטות

משחקי ילדים יכולים לעיתים להסתיים בבכי; במקרים כאלה נעדיף בוודאי שילדים ישחקו על משטח רך וצפוף שיקטין את הסיכון לפגיעת ילדנו.

דשא סינטטי מיוצר בשלל דגמים וסוגים המיועדים לשימוש בטוח של ילדים. חברות הדשא הסינטטי המובילות, יספקו דגמי דשא סינטטי עם צפיפות ורכות סיבים גבוהה.

במקרים בהם נרצה במשטח רך ובטיחותי נוכל לשלב את התקנת הדשא הסינטטי עם משטחי בטיחות המיוצרים משכבת ספוג או גומי איכותי.

דשא סינטטי – ללא דשנים וללא רעלים

דשא טבעי נותן לנו קונוטציות חיוביות של קרבה לטבע אך לעיתים דורש מאיתנו שימוש בכימיקליים וכלי עבודה לא ידידותיים לסביבה ולאדם.

דשא טבעי דורש שימוש בכימיקליים כמו דשנים, קוטלי עשבים והדברת חרקים. בנוסף, יש צורך בשימוש במכסחת דשא הפולטת אדים רעילים לאוויר.

דשא סינטטי מיוצר מחומרים ידידותיים והוא בעל תקן אי רעילות לבטיחות מרבית של ילדנו.

דשא טבעי, כאמור, תלוי באקלים ואדמה. לכן, לא בכל מקום ניתן ליהנות מדשא אורגני. לעיתים, הטרחה בגידולו היא כה גדולה עד אשר אנשים רבים פשוט "מוותרים על התענוג". בניגוד לאחיו הטבעי, דשא סינטטי הוא מוצר מלאכותי אשר ניתן להתקין אותו בכל מקום.

canstockphotos

דשא סינטטי – חיסכון כספי לטווח ארוך

עלות התקנת דשא סינטטי תהיה גבוהה יותר מדשא טבעי אך תשתלם מאוד לטווח הארוך. אם נחשב את עלויות הטיפול, עלות העבודה והחומרים נגלה כי דשא סינטטי יחזיר את ההשקעה שלו לאחר שנתיים – שלוש בממוצע.

בחרו בדשא סינטטי איכותי, שיחזיק מעמד לאורך שנים. ככל שהדשא הסינטטי יהיה צפוף יותר כך הוא נחשב לאיכותי יותר ויהיה בטוח יותר למשחקי ילדים.

דשא סינטטי במראה טבעי או בצבע סגול?

דשא סינטטי מיוצר בגוונים טבעיים כיום וממש מדמה זני דשא טבעי הן מבחינת צורת העלה שלהם והן מבחינת שילוב הצבעים המגוון.

היבואנים המובילים בישראל, מקפידים לפתח מוצרי דשא סינטטי המשלבים מספר גוונים בתוכם. אם אתם אוהבים דשא במראה רענן אז בחרו בדשא סינטטי ירוק עז.

רוצים דשא סינטטי במראה טבעי? בחרו בדשא סינטטי המשלב בתוכו מספר גוונים ירוקים, צהובים וחומים.

לאחרונה הופיעו בישראל דגמי דשא סינטטי צבעוניים, בשלל צבעי הקשת. אם בא לכם להפוך פינת משחקים לילדים, לצבעונית ומלאת חיים. אם תרצו להכניס קצת צבע לגן הילדים או לבית ספר של ילדכם אז תוכלו לבחור גם דשא סינטטי בצבעים מפתיעים כמו: אדום, סגול, כחול, צהוב ועוד…

 

כמה עולה דשא סינטטי לילדים?

עלות התקנת דשא סינטטי, תהיה גבוהה יותר מדשא טבעי אך תשתלם מאוד לטווח הארוך. אם נחשב את עלויות הטיפול, עלות העבודה והחומרים נגלה כי דשא סינטטי יחזיר את ההשקעה שלו לאחר שנתיים – שלוש בממוצע.

מחיר דשא סינטטי יכול לנוע בין 20 ₪ למ"ר עד 120 ₪ למ"ר. איכות המרבד, טיב החומרים וצפיפות הדשא ישפיעו על המחיר ועמידותו לאורך שנים.

בחרו בדשא סינטטי איכותי, שיחזיק מעמד לאורך שנים. ככל שהדשא הסינטטי יהיה צפוף יותר כך הוא נחשב לאיכותי יותר ויהיה בטוח יותר למשחקי ילדים.

 

תקנים ואישורים

ענף הדשא הסינטטי, התפתח רבות בישראל ומסביב לעולם. יצרנים רבים הופיעו וגרמו למהפכה בתחום הן מבחינת טיב החומרים והן מבחינת מגוון המחירים והסוגים שהציפו את השוק.

כאשר ניגש לבחור דשא סינטטי לילדנו, עלינו לוודא כי לדשא הסינטטי יש אישורים של מעכבי בעירה, מגן UV ותקן אי רעילות המבטיח כי הדשא אינו מכיל מתכות כבדות.

לסיכום, דשא סינטטי הפך למוצר מבוקש להתקנה בפינות משחק, גני ילדים, מרפסות וגינות ביתיות. היתרונות הרבים של הדשא הסינטטי על פני אחיו הטבעי, יאפשרו לכם ליהנות ממוצר בטיחותי, נעים למגע ובמראה טבעי לשנים רבות.

Back to top button