מבזקיםפוליטי / מדיני

בנט: "תכנית פרץ פוגעת בחלשים", פרץ: "אתם מפחדים משינו"

שר החינוך לשעבר נפתלי בנט התייחס היום (שני) לתוכניתו הכלכלית של יו״ר העבודה-גשר עמיר פרץ. "תכנית עמיר פרץ לכלכלה: נעלה מאד את המיסוי בישראל על עבודה ועל הון ונחלק מלא מתנות לכולם." כתב בטוויטר בנט.

"עמיר יקר, הנה מה שיקרה: תעמיס עוד מיסוי על המגזר היצרני, אנשים מצוינים שמרוויחים טוב יזעקו ״די!״ ויעזבו את ישראל, משקיעים יעבירו כספם למדינות אחרות, תהיה ירידה בהכנסות ממס, הגירעון יזנק, ניכנס למצב חירום לאומי (כמו יון), דירוג האשראי של ישראל יצלול, הריבית על החוב הלאומי יזנק, הוצאות הממשלה יזנקו, גירעון יגדל, ניכנס לתכנית ״צנע״ לאומי. ייקח שנים לשקם את כלכלת ישראל ולהשיב את אמון העולם, שכבות חלשות ייפגעו יותר מכולם בגלל אינפלציה והצנע." תיאר בנט את התרחיש לטענתו אם התוכנית הכלכלית של פרץ תמומש והוסיף לסיכום כי "תכנית פרץ פוגעת בחלשים. תכנית עמיר פרץ לכלכלת ישראל היא תכנית "מישראל לונצואלה בשנתיים".

עמיר פרץ כתב בתגובה לבנט: "היי נפתלי, אתה לא מפתיע. ברית האחים הקפיטליסטים האטומים בינך ובין לפיד אף פעם לא ראתה בני אדם. אף פעם לא ספרה את החלש. אתם מפחדים משינוי שיחזיר את האדם העובד לראש סדר העדיפויות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פרץ הוסיף, "עצוב לי שאנשים כמוכם אינם מוכנים להיכנס מתחת לאלונקה ולתת קצת כדי שלכלל האזרחים יהיה הרבה יותר. אני מזמין אותך לעימות בכל זמן ובכל מקום שתרצה. אם יש לך אומץ תתייצב."

עמיר פרץ ונפתלי בנט. צילום: אתר הכנסת

Back to top button