חדשות הארץמבזקים

צפו בתיעוד: "שמעתי צעקות. רצתי ובלי היסוס שברתי את החלון"

היום (שני) בסביבות השעה 12:10 חולצה פעוטה כבת שנה שנשכחה ברכב נעול ברחוב הגר"א בבני ברק. עוברת אורח ערנית גילה את הפעוטה הנעולה וצעקה לעזרה.

בן שמואל כהן, תושב ראש העין שעבד במקום סמוך רץ במהירות, ראה שהפעוטה אדומה ומזיעה וללא היסוס שבר את החלון. כוחות רפואת חירום שהגיעו למקום פינו את התינוקת כשהיא בהכרה מלאה. נסיבות האירוע בבדיקה.

ישראל אלמסי – מנכ"ל ידידים אשר שם לו למטרה למגר את תופעת המקרים הטרגיים של שכחת ילדים, שוחח עם בן שסיפר לו: "עברתי בסמוך למקום כששמעתי צעקות של מישהו להביא פטיש. רצתי למקום ובלי היסוס שברתי עם היד את החלון. נפצעתי קצת ביד בעקבות השבירה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: יהודה פרקוביץ
צילום: יהודה פרקוביץ

ישראל הודה לו והבטיח כי לאור תושייתו יצרף אותו לארגון ויעניק לו ערכת פתיחה על מנת שהמקרה הבא, שלא יהיה, יוכל בקלות לפתוח את הרכב ללא צורך של שבירה ופציעה.

"בארגון ידידים" אומר אלמסי, "עובדים רבות להעלות המודעות בקרב ההורים והאזרחים להגברת הערנות בנושא. פתחנו בפרויקט של התבוננות עוברי אורח לרכבים על מנת שחלילה לא יישאר ילד נעול ברכב גם אם הורה שכח. אני שמח לראות שהמודעות עולה וכי עוברת האורח שמה לב לתינוקת. ב"ה המקרה הנ"ל הסתיים בשלום. אני קורא שוב להורים – אנא אל תשכחו, עשו לעצמכם סימנים ואל תסמכו על עצמכם. ולאזרחים – גלו ערנות, הביטו לרכבים חונים והציל חיים!"

5 תגובות

  1. מסכנים האזרחים שחיים תחת עול ומיסים כבדים מהשלטון של ביבי.
    השכל שלהם נדפק מכך.

  2. צריך להתקין ברכבים פעמון הזהרה לכיסא ישיבה של הילד כמו לחגורת הבטיחות באוטו "שיזכיר להורים את הילד!" הורים נכבדים לא משאירים ילדים וכלבים באוטו אפילו לא לרגע! ! ! סעו לשלום, נסיעה טובה ובטוחה בדרכם חזרה הביתה!

Back to top button