צרכנות

שעוני מותגים לגברים ולנשים

שעוני יד הפכו במרוצת השנים מאביזר חיוני המיועד לצרכי ידיעת השעה בכל רגע נתון לאביזר אופנה יוקרתי, ועל כך יעידו הדגמים המעוצבים של שעוני המותגים המיועדים לגברים ולנשים כאחד. כיום, יותר ויותר מעצבי על מעולמות עיצוב שונים, דואגים לייצר ליין של שעוני יד מעוצבים הנושאים את שמם, כאשר ברשימת שעוני המותגים של מעצבי העל המובילים ניתן למצוא את שעוני מייקל קורס, שעוני ארמני והרשימה עוד ארוכה.

שעוני מותגים – מה מאפיין אותם?

שעוני מותגים של המעצבים המובילים כגון שעון הוגו בוס או שעון דיזל, מתאפיינים בראש ובראשונה בעיצוב ייחודי המקנה להם מראה ססגוני המותאם לנשים וגברים. יחד עם זאת, מעבר לשם המותג המתנוסס על השעון ומעבר לעיצוב הייחודי, שעוני המותגים מאפשרים לכם ליהנות משעוני יד איכותיים המיוצרים מרכיבים איכותיים וברמת גימור קרובה לשמלות. שעוני דיזל לצורך העניין, השייכים לחברת האופנה הבינלאומית דיזל, הם שעוני יד אופנתיים המתכתבים בין היתר עם הטרנדים הבולטים של עולם העיצוב והאופנה, כאשר בכל אחד מהדגמים האופנתיים של שעוני דיזל תוכלו למצוא הקפדה יתרה על הפרטים והרכיבים הקטנים ביותר המרכיבים את השעון. ההקפדה היתרה על הרכיבים והפרטים הקטנים בעיצוב השעון, מאפיינת את כל שעוני המותגים של כל מעצבי העל וחברות האופנה המובילות המייצרות מדי שנה קולקציית שעונים חדשה לנשים וגברים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שעוני מותגים לנשים ושעוני מותגים לגברים – מה ההבדל ביניהם?

ההבדל העיקרי בין שעוני מותגים לנשים לשעוני מותגים לגברים, בא לידי ביטוי בסגנון העיצובי של השעון, כאשר כל חומרי הגלם והרכיבים מהם מיוצרים השעונים לשני המינים, הינם זהים ברוב המקרים, לרבות, מנגנון הפעלה זהה של השעון. העיצוב הססגוני הוא זה המבדיל בין שעוני גברים לשעוני נשים, כאשר עיקרון התאמת העיצוב לכל מין, זהה בקרב כל יצרני השעונים בעולם, לרבות, חברות מותג המייצרות שעוני מותגים לנשים וגברים, בין אם מדובר בשעון לנשים של אחד מדגמי שעוני מייקל קורס המיועד לנשים ובין אם מדובר בשעוני ארמני או שעוני הוגו בוס המיועדים לכל מגדר. כמו כן, ישנם מספר דגמי יוניסקס של שעוני מותגים המותאמים לנשים וגברים כאחד.

שעוני מותגים במבצע – היכן ניתן למצוא?

שעונים במבצע ממתינים לכם לאורך כל ימות השנה בכל בתי העסק העוסקים ומתמחים במכירת שעונים, בין אם מדובר ברשת שעונים המפעילה מספר סניפים ברחבי הארץ ובין אם מדובר בחנות אינטרנטית המתמחה במכירת שעוני מותגים אונליין. יחד עם זאת, חשוב לציין שהיצע המבצעים בקרב חנויות אינטרנטיות למכירת שעונים הינו גדול ומגוון יותר וזאת לנוכח העבודה שעלות השעון איננה כוללת את דמי השכירות של הסניף הפיזי וההוצאות הנלוות לאחזקת סניפי מכירה פיזיים. לפיכך, שעונים במבצע של מיטב המותגים והיצרנים, ניתן למצוא ביתר קלות בחנויות אינטרנטיות העוסקות ומתמחות במכירת שעוני מותגים יוקרתיים לנשים וגברים.

נכתב באדיבות: ג'וליאן שעונים

 

Back to top button