מבזקיםפוליטי / מדיני

עמיר פרץ: "מאופקים תצא הבשורה הגדולה לאזרחי ישראל"

מפלגת העבודה- גשר השיקה הערב (שלישי) את קמפיין הבחירות שלה באופקים. את האירוע החגיגי פתחו יו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ ויו"ר מפלגת גשר אורלי לוי אבקסיס ואליהם הצטרפו גם – פעיל ליכוד לשעבר צביקה אלון והרב פנחס אפריאט מש"ס שהכריזו על תמיכתם ברשימת העבודה-גשר בבחירות.

בנאומו הערב אמר יו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ כי "ביבי טען שהכלכלן מילטון פרידמן נתן לו במתנה את מקל הקסמים ושהכלכלה שהוא בנה לנו היא "נס". הבעיה עם ניסים וקסמים היא שהקסם פג והמציאות נשארת. במציאות – רק מי שלא רואה בני אדם, מי שלא סופר אותם, יכול לחשוב שמתרחשים פה ניסים.

בשבילם בני אדם הם רק מספרים, אוסף של נתונים שעולים ויורדים. הצמיחה בגרפים מסתירה את העובדה שאינה מגיעה לשני מיליון אזרחים במדינה. הצמיחה הזאת לא עוזרת למיליון ילדים עניים. אז זה נס או אסון?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עברתי על ספרי הטלפונים של אופקים, שדרות נתיבות ודימונה, משפחת מילטון פרידמן לא גרה כאן, הילדים שלה לא במעונות, הם לא לומדים בכיתות הסרדינים. ביבי הוא הגורו, אבל אסור לשכוח שיש לו תלמידים מחוננים. שניים ממעריציו, האחים בנט ולפיד, ממשיכים להפקיר את העם ולהפיץ את תורתו בכל מקום: ניתן יותר לעשירים ושהשאר יסתדרו." אמר פרץ.

עמיר פרץ

פרץ הוסיף כי "רק הצבעה לעבודה- גשר תחזיר את הערבות החברתית והסולידריות לישראל. אני יודע שעבור רבים מכם, הליכוד הוא מקום שקשה לעזוב. אני מכבד זאת אבל צריך לומר את האמת: לא אתם עוזבים את הליכוד, אלא הליכוד עזב אתכם."

"פעם אחר פעם התאכזבתם מנתניהו ועדיין הייתם מוכנים להעניק לו עוד ועוד צ׳אנסים. בכל מערכת בחירות אמרתם לי- עמיר, רק תחזור ונצביע לך. אז הנה אני פה, בשבילכם, למענכם. אמרתם לי גם רק תביא לנו את אורלי לוי ונצביע לכם. הנה אנחנו פה, אורלי לוי ואני, העבודה-גשר.

אנשי הפריפריה החברתית, חלוצי המהפך, אתם אלה שיביאו את השינוי לישראל, אתם תקבעו בעצמכם את גורל ילדיכם. כי מאופקים תצא הבשורה הגדולה לאזרחי ישראל" סיכם פרץ את נאומו.

אורלי לוי אבסקסיס אמרה הערב בנאומה כי "השבוע ציינו את זכר חורבן הבית שלנו, בית שנחרב בגלל שנאת חינם. הפכנו לחברה חסרת חמלה, מושחתת, שמתעלמת מהחלשים, ולא פועלת בערבות הדדית ובסולידריות."

עוד הוסיפה כי "כמי שפעלו שנים למען צדק חברתי גם כאשר היינו משני צדי המתרס אנו מתייצבים היום יחד במערכה זו. יחד כנגד הניסיון של שאר המפלגות לדחוק לשוליים את הנושאים החברתיים אותם הם מגדירים נישה, כדבר זניח ושולי במערכת הבחירות. וכנגד מגמה זו ובשונה מהם, הנושאים האלה בשבילנו הם הנושא. הם העיקר. אנחנו במאבק. מאבק נגד אדישותן של שאר המפלגות לבעיות הקשות הנוגעות לחיי היום יום של האזרח."

אורלי לוי אבסקסיס

"במקום להתייחס בוויכוח ענייני על הפתרונות שאנו מציעים, הם מתחמקים וגם תוקפים את הפתרונות במקום את הבעיות. אנחנו רואים בני אדם לפני הכל. אנחנו נפרוס כיפת ברזל חברתית יחד, כמו כיפת הברזל הביטחונית." ציינה לוי אבסקסיס.

2 תגובות

  1. אני לא יודעת אם אפשר לנצח את ממלכת רשעה שבנה לנו כאן "הקוסם" שלנו, יש יותר מדי כוחות נסתרים מיאחוריו. גם אם יתנו למרכז ושמאל יותר קולות, בלילה בסתר ביבי עם הגמדים שלו מיסייבר שיבמוסד יסדרו לו מנדטים החסרים, כפי שיקרה ב2015. אז הצבעתי עבודה, באפריל השנה לא הלכתי בכלל מירוב הכזבה מיכולם גם מימרץ, הם התרחקו מינוסים חברתיים , הפעם יצביעה לאמיר
    ולאורלי היא לא הייתה במפלגה הנכונה אבל פעלות שלה ומאבקים עבור דיור ציבורי ונוסים חברתיים בוערים דיברו יותר חזק מיכול המילים ודמגוגיה של ביבי ושאר פוליטיקאים. קדימה אורלי ואמיר עלו ותצליחו בגדול! אמן!

Back to top button