מבזקיםמשפטי/פלילי

הורי התינוקת החשודים בהתעללות הועברו לתנאי מעצר מגבילים

שני תושבי באר שבע בני 35 ו-48 שנעצרו היום (רביעי) בחשד לתקיפת בתם התינוקת בת השלושה חודשים שמאושפזת בבית החולים סורוקה, הועברו הערב לתנאי מעצר בתנאים המגבילים.

בדיון בהארכת מעצרם שנערך מוקדם יותר היום בפני כב' השופטת שרה חביב בבית משפט השלום בבאר שבע, החליטה השופטת על שחרורם היום בשעה 20:00.

המשטרה הגישה ערר על החלטתה ובדיון נוסף שנערך בפני כב' השופטת המחוזית גילת שלו מצאה לקבל את ערר משטרת ישראל ולהורות על המשך המעצר עד מחר (15.8) בשעה 14:00.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"… יחד עם זאת קשה לקבל את החלטת בית המשפט ולהגביל את ביצוע הפעולה עד שעה 20:00 הן מאחר ולא ברור אם הפעולה תושלם עד שעה זו והן מאחר וייתכן ופעולה זו תצריך ביצוע פעולות חקירה נוספות שגם הם יהיו נתונות לשיבוש ואין בהחלטת בית משפט קמא מענה לעניין זה". כתבה השופטת שלו בהחלטתה.

הערב, הודיעה המשטרה כי "מאז החלטת בימ"ש המחוזי ביצעה היחידה החוקרת מספר פעולות חקירה דחופות והכל תוך איזון בין צרכי החקירה הדחופים כפי שהוצג בערר לבימ"ש המחוזי ובין מצבם המיוחד של החשודים. לאחר התייעצות נוספת עם הפרקליטות הוחלט להעביר את החשודים לתנאי מעצר בתנאים המגבילים שנקבעו בבית משפט השלום בבאר שבע. עורבו גורמי רווחה. החקירה נמשכת."

בית המשפט בבאר שבע. צילום: חדשות MivzakLive

Back to top button