חדשות הארץמבזקים

חלק רקטה נפל בחצר בית בשדרות, טופלו 2 מחבלות ו-4 נפגעי חרדה

לפני זמן קצר (מוצ"ש) זוהו שלושה שיגורים משטח רצועת עזה לעבר שטח ישראל. לוחמי כיפת ברזל יירטו שני שיגורים וחלק של רקטה נוספת נפל בחצר בית בעיר שדרות.

מעיריית שדרות נמסר כי "דווח על פגיעת חלק של רקטת קסאם בחצר של בית, אין נפגעי גוף. צוותים רפואיים מטפלים באישה שלקתה בחרדה."

כוחות משטרה וביניהם חבלני משטרת ישראל הוזעקו אל זירת נפילת שרידי הרקטה בחצר הבית בשדרות. חבלני המשטרה מטפלים בזירה בשעה זאת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ל- 6 בני אדם, מהם 2 שנחבלו קלות בגפיים במהלך ריצה למרחב מוגן (גבר כבן 40 שנפל מאופניים חשמליים ואישה שנפלה בביתה) ו- 4 נפגעי חרדה, אישה כבת 76 שמפונת לבי"ח ברזילי. 2 נשים כבנות 30 וגבר לא נזקקו לפינוי לבי"ח.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א מד"א ניר קסטליאנו שמתגורר בשדרות סיפר: "מיד עם שמיעת האזעקה נכנסתי עם משפחתי למרחב מוגן כאשר מכשיר הקשר של מד"א צמוד אלי. מספר רגעים לאחר מכן קיבלתי דיווח על נפגעת חרדה שהתעלפה בגן ציבורי ויצאתי למקום כשאני רכוב על אופנוע מד"א. הגעתי במהירות למקום במקביל לניידת טיפול נמרץ. תוך כדי הטיפול באישה קראו לי לתחנת אוטובוס סמוכה לאישה כבת 30 שהתעלפה, הענקתי לה טיפול רפואי שכלל השכבה והרמת רגלים ולאחר מספר רגעים שהיא התאוששה בני משפחתה שהגיעו למקום לקחו אותה לביתה. גבר כבן 40 שראה אותנו ניגש אלי וסיפר כי נחבל ברגלו כשירד מהאופניים החשמליים בזמן האזעקה, בדקתי אותו במקום והוא לא נזקק לפינוי לבית חולים."

במשטרה מזכירים לציבור כי "בכל מקרה של אזעקה, יש להכנס למרחב מוגן בהתאם להנחיות פיקוד העורף. יש לדווח למשטרת ישראל בטלפון 100 על כל פריט חשוד, ויש להתרחק מחלקי יירוט ופרטי אמל״ח עד סיום טיפול חבלני משטרת ישראל ולהימנע מסיכון מיותר."

3 תגובות

Back to top button