חדשות הארץמבזקים

תקרית בטיסה לאוקראינה: שרה נתניהו דרשה להיכנס לתא הטייס

בטיסת ראש הממשלה לאוקראינה אמש (ראשון) אירעה תקרית חריגה כשאשת ראש הממשלה שרה נתניהו טענה כי קברניט המטוס של אל על לא בירך אותה במערכת הכריזה. על פי הדיווח בחדשות 12, שרה קמה ממקומה וביקשה בזעם ללכת לתא הטייס אך אנשי פמליית ראש הממשלה מנעו זאת ממנה. לאחר דין דברים בירך אותה שוב הקברניט במערכת הכריזה.

באל על מסרו בתגובה כי "טיסת ראש הממשלה התנהלה כסדרה, שמחנו לארח את ראש הממשלה והגברת נתניהו בטיסתם לאוקראינה".

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה: "פרסום מעוות ומגמתי. הייתה אי הבנה שהובהרה מייד והטיסה התנהלה כסדרה. עוד ניסיון להסיט את תשומת הלב מביקור בינ"ל חשוב של ראש הממשלה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: איתי בית און/לע״מ

לפני עלייתו לטיסה התייחס ראש הממשלה נתניהו לאירוע הביטחוני בגבול עזה וסיכול החדירה אמש ואמר: "אני מבקש לשבח את צה"ל על הפעולה שחיסלה אתמול חמישה מחבלים בשטח עזה. המשימה שלי היא לשמור על הביטחון ועל השקט, ואנחנו עושים את כל הפעולות הנדרשות לשם כך."

ראש הממשלה הדגיש כי אם ישראל תידרש היא תצא למערכה בעזה, "אני שמעתי אמירות שאני נמנע מלצאת למבצע רחב בגלל שיקולי הבחירות. זה לא נכון. כל מי שמכיר אותי יודע שהשיקולים שלי הם עניינים, הם אמיתיים, ושאני פועל בשיתוף פעולה מלא עם כוחות הביטחון בתקיפות ובשיקול דעת. אם הדבר יידרש, אנחנו נצא למערכה רחבה בלי קשר לבחירות. עם בחירות או בלי בחירות, נעשה מה שדרוש למען ביטחון ישראל. אנחנו עושים את כל הפעולות הנדרשות. הצד השני מרגיש היטב את נחת זרוענו."

בנוגע לביקורת שנשמעה על כך שכניסתן של חברות הקונגרס לישראל נמנעה אמר כי "לאנחנו מכבדים את כל חברי הקונגרס, וההנחיה שלנו היא גם לאפשר כדרך קבע ובאופן אוטומטי את הכניסה של כל חברי הקונגרס, דמוקרטים ורפובליקנים. רק לפני שבוע נפגשתי עם עשרות חברי קונגרס דמוקרטיים. כשהשגריר דרמר התבטא, הוא ביטא בדיוק את המדיניות הזאת.

יש לזה רק חריג אחד, והחריג הוא חוק ה-BDS שמחייב אותנו לבדוק כניסה של אנשים שתומכים ב-BDS. בזמן שהשגריר דרמר התבטא, לא הייתה בקשה ספציפית לביקורים הללו וגם לא לו"ז ותוכנית ביקורים ספציפית. מהרגע שהם הביאו זאת, בחנו את זה וקיבלנו את ההחלטה כפי שקיבלנו. זו לא החלטה מפלגתית, זו החלטה עקרונית. אנחנו מכבדים את כל המפלגות בארה"ב בצורה שווה, אבל אנחנו גם מכבדים את עצמנו. מי שבא להטיל חרמות עלינו ובא לכפור בלגיטמציה של מדינת ישראל, אנחנו לא מאפשרים לו כניסה."

5 תגובות

  1. אין!!!; הזוי כל הזמן בהכחשות ומיגננה, לא יודעת מה קרה למנהיגים שלנו.כולם שקרנים ולא דוברי אמת וסלפנים ,מה אנחנו עד כדי כך מטומטמים, חבל שלכך הגיעה ההנהגה.

  2. ביקור חשוב בתחת! לאחר שראש ממשלת צ'אד לא הסכים להפגש עם הפוליטיקאי המיתדרדר הלוקלי והווקלי מצא זה לעשות ביקור חשוב באוקראינה ומה עם אדון כץ שר הרכבות לשעבר שתפקידו הנוכחי לעשות ביקורים חשובים מעין אלה? ועוד פעם קפצה הפולניה הפסיכית ונדלק לה הג'ננה.

  3. המלעיז על אשת ראש ממשלת העם היהודי הוא גוי בהמי הדיוט ואידיוט מלא שנאת חינם ולשון הרע!!ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח………ממש בהמה סרוחה ח ח ח ח ח ח ח ח

Back to top button