מבזקיםפוליטי / מדיני

"כחול לבן" הסתערו על הדרום, "נעשה מה שלא נעשה עשור"

חברי סיעת כחול לבן קיימו היוםתשעה סיורים מיוחדים במרחב הדרום והנגב. המועמד לראשות הממשלה ויו"ר כחול לבן רא"ל (מיל') בני גנץ בישיבת הסיעה בבאר שבע התחייב: "נעשה בדרום מה שלא נעשה עשור"

חברי סיעת כחול לבן הגיעו היום (שני) לסיורים בערים *אשדוד, אשקלון, ערד, קריית גת, דימונה, המועצה האיזורית בני שמעון, המועצה האיזורית לכיש, ירוחם ובאר שבע. את היום נעלו חברי הסיעה במפגש עם פעילים וישיבת סיעה.

המועמד לראשות הממשלה ויו"ר כחול לבן רא"ל (מיל') בני גנץ בפתח ישיבת הסיעה בבאר שבע: "הדרום הוא העתיד – החזון של בן גוריון עומד עכשיו למבחן המציאות. פגשנו היום אלפי אזרחים שמאמינים לנו שאנחנו נעשה עבורם את מה שלא נעשה בעשור האחרון. בביטחון, בתעסוקה, בתעשייה, בסביבה ובחקלאות. בדרום ובצפון נמצא העתיד של מדינת ישראל"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
יו"ר כחול לבן, בני גנץ
יו"ר כחול לבן, בני גנץ

רא"ל (מיל') משה (בוגי) יעלון בסיורו בבני שמעון: "אנחנו מכירים היטב את אתגרי הדרום והנגב, אנחנו נדע להביא שינוי משמעותי לדרום, אנחנו מביאים איתנו תכניות סדורות ויכולות ביצוע מוכחות. יש לנו קבלות. הבחירות הקרובות הן קריטיות ואנחנו מרגישים את הסחף בשטח בזכות עבודת השטח והנוכחות שלנו ברחבי הדרום כמעט מדי יום. אנחנו חייבים לעשות כל מאמץ כדי לנצח ולהחזיר את המדינה למסילה".

בוגי יעלון – כחול לבן

רא"ל (מיל') גבי אשכנזי במפגש פעילים בבאר שבע: "שוב אנחנו מבקרים בדרום, בירוחם שהיא סמל לציונות וחלוציות וביקור נוסף בבאר שבע. אנחנו שומעים את הרצון להביא שינוי אמיתי לנגב. אנחנו מבטיחים לתושבי באר שבע והנגב, שכמו שהקמנו את עיר הבה"דים בנגב, ממשלת כחול לבן תוריד גם את בסיסי המודיעין לנגב, דבר שמתעכב ללא הצדקה – בכך נממש את חזון פיתוח הנגב".

גבי אשכנזי – כחול לבן

אלופה במיל', ח"כ אורנה ברביבאי בערד: "היכולת להצמיח מנהיגות מקומית בערד, וההתמודדות עם אתגרי העיר בפריפריה היא יוצאת דופן. על אף תנאי הפתיחה של ערד, ראש העיר ניסן בן חמו, לא מוכן לוותר ויחד עם צוות מוביל, מצליח לשנות את פני המקום במתן הזדמנות ובאיכות חיים עבור התושבים.
כמי שגדלה בפריפריה הצפונית אני יודעת כמה זה קשה ויודעת שזו האחריות של המדינה לפתח ולדאוג לכלל האזרחים גם אם הם לא גרים במרכזה. מנהיגות היא כל הסיפור"

יו"ר סיעת כחול לבן ח"כ אבי ניסנקורן באשקלון: ״הגענו לדרום כי האזור הזה ותושביו חשובים לנו. כחול לבן מודעת לאתגרים ולצרכים הייחודים של תושבי הדרום ותפעל במלוא הכוח לחיזוק הביטחון האישי והחוסן החברתי שלהם״.

ח"כ מאיר כהן בדימונה: "אנחנו מגיעים לכל מקום בארץ. להגיע עם חבריי לדימונה העיר שבראשה עמדתי, זה חשוב לי ברמה האישית. ראינו מקרוב את מה שממשלה צריכה לראות , את האזרחים".

מאיר כהן – כחול לבן

ח"כ מיכאל ביטון בירוחם: " שתי אהבות שלי נפגשו היום. ירוחם וגולני. יחד עם המחט שלי בגולני גבי אשכנזי, סיירנו בעיר. במפעל ברנד שבנה את שדה התעופה רמון ובמועדון גיל הזהב פגשנו את חלוצי ומייסדי ירוחם שהעניקו לנו השראה ואהבה. סיירנו בפרוייקטים חדשניים בהיי-טק וביזמות חינוכית פורצת דרך בעיר. נמשיך לעשות עבודת רגליים עד הניצחון.

ח"כ אלון שוסטר במושב יד נתן בלכיש: "ראינו היום דוגמא נוספת לאופן שבו ממשלת הליכוד הפקירה את החקלאות. החממות עומדות שוממות ועזובות, ואין כל מושיע. המדינה הציונית צריכה לחזור לשורשים שלה, לחזור לחבק את החקלאות והחקלאים. בניגוד לממשלה הנוכחית, מפלגת כחול לבן בעד תוצרת חקלאית כחול לבן ונוכיח זאת במעשים לאחר שננצח בבחירות."

במהלך היום סיירו יו"ר המפלגה רא"ל במיל' בני גנץ יחד עם חברי הכנסת יואב סגלוביץ, אורית פרקש ויואל רזבוזוב באשדוד ; חברי הכנסת יועז הנדל, אסף זמיר, יעל גרמן ואיתן גינזבורג בבאר שבע ; חברי הכנסת רא"ל במיל' גבי אשכנזי, מיכאל ביטון ועומר ינקלביץ' בירוחם ; חברי הכנסת אלון שוסטר, רם בן ברק ואורלי פרומן בלכיש ; חברי הכנסת רא"ל במיל' משה (בוגי) יעלון ורם שפע בבני שמעון ; חברי הכנסת מאיר כהן, יזהר שי ומירב כהן בדימונה ; חברי הכנסת פנינה תמנו שטה, מיקי לוי ויוראי להב הרצנו בקריית גת ; חברי הכנסת אלופה במיל' אורנה ברביבאי, צבי האוזר ובועז טופורובסקי בערד ; חברי הכנסת אבי ניסנקורן, גדי יברקן ומיקי חיימוביץ באשקלון

Back to top button