חדשות הארץמבזקים

הותר לפרסום שמו של ההרוג בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 31

הותר לפרסום כי ההרוג בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה אמש (שני) בכביש 31 סמוך לצומת שוקת הוא אילן רני בן 53 תושב בת חפר. אילן ז"ל היה ‏יועץ ומרצה בארגונים, מומחה לניהול פרויקטים. מנכ"ל "רניהול – פיתוח מנהלים"‏

חברים רבים הוכו בתדהמה עם היוודע דבר מותו וספדו לו. חברתו רותי כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "הלב מסרב להאמין.. חברי היקר לשחייה, אילן רני, נדרס בתאונה קטלנית אתמול בערב באיזור הדרום. רק ביום ראשון סיים איתנו עוד אימון שחייה עם הקבוצה שכל כך אהב ועם המאמן שלנו גרשון שפע. הוא היה כולו נרגש לקראת הרפתקה נוספת אליה עמד לצאת באותו היום: הגשמת חלום של אדם חרדי אותו אימן, ביציאה משותפת ללינת שטח במדבר. כך היה אילן. אדם של נתינה עם לב ענק. הוא ככ אהב את המדבר. ואהב כל דבר שיש בו הזדמנות ללמידה, התפתחות וצמיחה. והכל בהרבה שקט, סקרנות אין קץ וענווה.. תחסר לי ככ חבר יקר. הלב כואב ושולח חיבוק עמוק ומלא צער למשפחתו האהובה ולכל האנשים שאהבו אותו כפי שאהבתי אני."

סיוון קנר כתבה: "הלם. אין מילים לתאר את האובדן. אילן איש יקר מלא בשמחת חיים, אהבת הארץ ועם פניני ידע וחוכמה. היית ותמיד תהיה מקור השראה והערכה! "

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פנינה רדאי כתבה: "אילן הוא איש מלא קסם עם חיוך ענק, זכינו להרבה סדנאות בתחום הניהול שאותם הוא העביר בהרבה הומור. עקבתי אחרי ההרפתקאות של אילן בפייסבוק ואז הבשורה הקשה. אני מאחלת למשפחה שלא ידעו עוד צער, כל כך עצוב".

התאונה המחרידה התרחשה אתמול סמוך לשעה 18:00 בכביש 31 סמוך לצומת שוקת בדרום. תאונה שבה היו מעורבים 7 כלי רכב. מחקירת המשטרה עולה חשד כי רכב משא כבד עם נגרר התנגש עם חזיתו באחור של 6 כלי רכב שעמדו בפקק בשני נתיבי תנועה על כביש 31 כשפניהם לכיוון מזרח לצומת שוקת. אילן ז"ל נהרג במקום ולאחר שכוחות כיבוי חילצו אותו מרכבו פראמדיקים של מד"א קבעו את מותו בזירת התאונה. בתאונה נפצעו עוד 9 בני אדם בדרגות פציעה שונות מקל עד קשה.

נהג המשאית, תושב פזורת קבועה בן 39 נעצר בחשד לגרימת מוות ברשלנות והוא יובא היום לדיון בעניינו בבית המשפט.

אילן ז"ל הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. הלווייתו תתקיים הערב, בשעה 18:00 בבית עלמין "המסילה" ליד בת חפר.

אילן רני ז"ל
זירת התאונה. צילום: נתי שפירא – דוברות זק״א
זירת התאונה. צילום: נתי שפירא – דוברות זק״א
זירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה, נגב
זירת התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד“א

Back to top button