חדשות הארץמבזקים

צפו: קטטה המונית בכניסה לחדר האוכל במלון

הערב (שלישי) הופצו קטעי וידאו מקטטה המונית של חרדים אשר פרצה במלון רויאל בים המלח. האורחים טוענים כי הם נאלצו להמתין שעות בכניסה לחדר האוכל ואיש מעובדי המלון לא התייחס אליהם. האורחים מציינים כי בשל העומס במלון, נראה כי שירותי המלון בקריסה.

האורחים מציינים כי גם את החדרים לא מנקים ויש זוהמה ולכלוך בכל מקום. כמו כן נראו חלק מהאורחים שנאלצו בעצמם לשטוף את הרצפה והיו כאלה שנאלצו לרכוש מצעים חדשים מחנויות מחוץ למלון.

לבית המלון הוזעקו שוטרים אשר הפרידו בין הניצים והשיבו את הסדר על כנו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמלון נמסר בתגובה: "האורחים קיבלו שירות הכי טוב שאפשר, אוכל ברמה, ופעילות ברמה סביב השעון. הציבור החרדי בעל דרישות מאוד גבוהות והפרטים שנמסרו לא נכונים, חבל שכך. העובדים עבדו ונתנו מעצמם מעל ומעבר. יש חדרים שהוזמנו זוג פלוס 2 ובפועל הגיעו זוג פלוס 6. כל היום מבקשים סידורי חדרים, תוספת מיטות ברמה לא הגיונית, מכיוון שהגיעו מעבר למה שדיווחו".

13 תגובות

  1. צריך לפרסם את המלון על שקרים שלהם בית מלון לא ייתן להכניס לגרור אם הוא לא רשום

  2. זו קטטה המונית?קצת דחיפות של חנונים.
    הלוואי והחילונים ילמדו לריב ככה חחח…

  3. אחד שוגג ואחד מזיד בחילול השם , מי שטרח לצלם ולשלוח לערוץ 2 ולתקשורת ולבזות את החרדים האמיתיים בארץ ישראל אין לו חלק לעולם הבא כדברי הגמרא נפרעין ממנו אחד שוגג ואחד מזיד . המזגר החרדי מבויש בגלל כתבות כאלה בושה למי שצילם אדם ריק מכל וכל . אוי לו לדור הזה פני הדור כפני הכלב

  4. מי שצילם את זה הוא אדם חסר שכל וריק מתוכן , ואין לו קשר לאלוהים ,הוא גורם לחלל את שם השם בעולם , אלה קוראים לעצמם חרדים לדבר השם אלה ביזיון שיש להם חלק ועליהם נקרא שם השם , מביאים 10 איש על חדר של זוג ו3 ומאשימים מלון , השם משפיל גאים עדי ארץ … בושה לבני אברהם יצחק ויעקב וליהדות כולה.

  5. אני מאמין 200% לחרדים…. גם לנו זה קרה
    העיקר קרעו אותנו במחיר וצריך להתחנן לאוכל ונקיון בושה וחרפה

  6. ממש אל הפנים משיגים דילים זולים בחזקת השם ממש עשו פוגרום שם אין בושה היום

  7. אני מכיר את המלון, המלון מזלזל שיטתי באנשים, והעובדות שיש מלא מלונות מהדרין עבור המגזר החרדי כמו לאונרדו פלאזה ירושלים, המלכים ורמדה ירושלים, כינורות וציפורי וכינר גליל בטבריה ולביא וחפץ חיים, המצודה ומלון רון, אף פעם לא זכור לי דבר כזה ממלונות אחרים אפילו שחלקן רמה נמוכה

  8. החרדים הגנבים הגדולים ביותר כך הם גם בטיסות של אל על המטוס כמו פח זבל מעופף

  9. אני מאמין ב 100 אחוז לגירסת בית המלון, אוכלי חינם החרדים שחושבים שהכל מגיע להם.

  10. חופשה נעימה חיות לכן אני בורח מהארץ לא הולך לבית מלון מרוב טמעות של בית המלון הוא קורס ומביא לבלגן

  11. אין כבוד – עצמי בושה ממש בושה
    אלימות חוגגת והפשע חוגג בושה
    לעם -היהודי ממש בושה .

Back to top button