מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: בן 16 תושב שכם אנס קטינה וביצע עבירות מין ב-2 נשים

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (חמישי) כתב אישום לביהמ"ש המחוזי בעיר נגד קטין בן 16 תושב שכם בגין אינוס, מעשה מגונה (ריבוי עבירות) וכניסה לישראל שלא כחוק (ריבוי עבירות) לגבי שלוש מתלוננות, קטינה בת 16 ו- 2 בגירות.

על פי כתב האישום, בתחילת החודש (2.8.2019) בשעה 23:55 או בסמוך לכך, צעדה קטינה בת 16 בשדרות ירושלים ביפו. הנאשם קרב אל הקטינה בעודו רכוב על אופניים חשמליים ונצמד אליה מאחור. הקטינה ביקשה מהנאשם להתקדם בנסיעתו ושאלה לרצונו, הוא קרב אליה ואחז בידו בישבנה. הקטינה הדפה את הנאשם וסטרה לו. הנאשם אחז בה בחזקה וביצע בה מעשה אינוס כשהיא זועקת "הצילו" והנאשם סותם את פיה. עובר אורח קטין שמע את זעקותיה, צעק לעבר הנאשם והנאשם נמלט מהמקום.

אילוסטרציה. צילום: חדשות MivzakLive

על פי האישום השני, יום קודם (1.8.19) בשעה 22:39 או סמוך לכך בעת שצעדה מתלוננת נוספת ביפו, עקב אחריה הנאשם רכוב על אופניים חשמליים, היכה אותה בישבנה. המתלוננת צעקה עליו והתקדמה לעבר ביתה והנאשם שב והיכה אותה בישבנה. המתלוננת אמרה לנאשם כי תקרא לאביה והוא ביצע בה מעשים מגונים בכוח תוך שהיא מתנגדת וצועקת. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו למתלוננת כאבים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על פי האישום השלישי, ביום 31.7.19 בשעה 22:30 או בסמוך לכך, בעת שמתלוננת שלישית צעדה ביפו יחד עם חברתה, הגיח הנאשם מאחוריה רכוב על אופניו החשמליים, היכה בישבנה בחזקה, המתלוננת צעקה לעברו וגידפה אותו. הנאשם המשיך, נסע לצידן על אופניו וגידף אותן. המתלוננת התקשרה למשטרה ובאותו הזמן תפס הנאשם את ידו וביצע בה מעשה מגונה. המתלוננת צעקה והנאשם צחק ונסע מהמקום. למתלוננת נגרמה חבלה.

בנוסף, במועדי ביצוע עבירות המין ובתאריך 4.8.19, שהה הנאשם בישראל ללא אישור או היתר שהייה כדין. הנאשם הובא מהשטחים בפעילות משטרתית מבצעית.

עם הגשת כתב האישום, הגישה הפרקליטות בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

Back to top button