חדשות הארץמבזקים

רינה שנרב שנרצחה בפיגוע מובאת למנוחות בבית העלמין בלוד

בשעה זו (שישי) מובאת למנוחות בבית העלמין החדש בלוד רינה שנרב, שנרצחה בפיגוע במעיין דני סמוך למושב דולב שבבנימין. רינה הי"ד נרצחה כתוצאה מפיצוץ מטען חבלה בעת ששהתה במעיין עם אביה הרב איתן שנרב בן ה-46 שנפצע בינוני בפיצוץ ואחיה דביר בן ה-17 שנפצע קשה ונותח בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

המחבלים שביצעו את הפיגוע הרצחני נמלטו מזירת הפיגוע וכוחות גדולים של צה"ל, שב"כ, משטרה וכוחות מיוחדים נוספים עורכים מצוד אחריהם.

מחקירה של הפיגוע מתחזק החשד כי במקום הוטמן מטען חבלה מבעוד מועד והמחבלים המתינו ברכב, ככל הנראה פיג'ו בצבע לבן להגעת מטיילים למעיין. ככל הנראה משפחת שנרב הייתה הראשונה להגיע למקום ואז הפעילו מרחוק המחבלים את המטען.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי אמר לפני זמן קצר בזירת הפיגוע: "אני כואב את כאבה של משפחת שנרב ואת הרצחה של רינה ז"ל. מייחל להחלמה מהירה של איתן ודביר, ומחזק את המשפחה ביום הקשה הזה. אנו נמצאים בעיצומו של מרדף שמובל על-ידי כוחות צה"ל, שב"כ ומשטרה, ומרכזים מאמץ מודיעיני מבצעי רחב לאיתור מבצעי הפיגוע הרצחני והחמור. אני בטוח ביכולתנו לאתר את המפגעים במהרה ובהמשך מתן מענה ביטחוני איכותי ורחב לתושבים המתגוררים ביהודה ושומרון".

רינה שנרב ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

2 תגובות

  1. אין עם מי לדבר אצלנו – אין מי שיקום ויעשה מעשה – פטריוטים פוחדים ממה יעשה בג'ץ – ביבי סירס את כולם שבמחנה שלו – עלילות שוא ורדיפות אחר צעירי הגבעות שעדיין לא נכבלו בידיהם – ואין כאן מי שזוכר: "להיות עם חופשי בארצנו" …

Back to top button