חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

צה"ל פרס סוללות כיפת ברזל בצפון הארץ, צה"ל נמצא במוכנות גבוהה

בעקבות סיכול הפיגוע הלילה (ראשון) של פעילי כוח קודס האיראני ומיליציות שיעיות נגד מטרות ישראליות משטח סוריה, פרס צה"ל סוללות 'כיפת ברזל' בצפון הארץ במסגרת היערכות לתגובה אפשרית מצד איראן.

לפי שעה אין הנחיות מיוחדות לתושבי הצפון אך צה"ל נמצא במוכנות גבוהה להמשך הגנה ופעולה ככל שיידרשו נגד כוונות לפיגוע נגד מדינת ישראל.

מתווה הפיגוע שסוכל שכלל בתכנון שיגור מספר רחפנים חמושים נגד מטרות ישראליות. "בימים האחרונים צה"ל עקב אחרי כוחות קודס איראנים וראה כי הכוחות רצו לבצע שיגור רחפנים חמושים כנגד מטרות ישראליות בצפון ישראל. אותה חולייה ניסתה בחמישי האחרון לשגר את הרחפנים החמושים אל עבר ישראל, אולם כוחות צה"ל שיבשו את פעילותם ומנעו את הפגיעה" אמר דובר צה"ל, תא"ל רונן מנליס.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנליס הוסיף כי "קאסם סולימני וכוח קודס הובילו את נסיון הפיגוע" והדגיש, "אנחנו רואים בחומרה את הפעילות של כוח קודס ואת העובדה שהמשטר הסורי מאפשר לאיראנים לפעול משטח סוריה באופן חופשי".

ארכיון. צילום: אבי אוחיון, לע"מ

7 תגובות

  1. אני קורא את התגובות שלכם ולא רק מהיום וממש מרחם עליכם !!לאיזה רמה נמוכה אתם מגיעים ושוחים בתוך הגועל והרפש. הגיע הזמן שתתפכחו ותחשבו חיובי ותראו את הצד הטוב והחיובי שבכול אחד ואחת מאיתנו. תפסיקו לרכל ולהוציא לשון הרע זאת מחלה נוראה שהורסת כל חלקה טובה מתוכנו. לא על הפוליטיקאים ולא על ביבי לא על ברק ולא על לפיד . גם אם אתם ממורמרים ולא מסכימים הכל לטובה ותחייכו והעולם יחייך אליכם .תהיו חיוביים ומנומסים ובעיקר מכבדים, אז בודאי שהעולם יראה אחרת.

  2. ביבי לא ראוי להיות ראש ממשלתינו
    איש מכירות מצוין מן הידועות שאנשי מכירות לא דוברים אמת להשיג את מטרתם
    אינו מוכר רהיטים הוא מוכר אותנו
    בנוסף לכל מעלותיו דציינת האיש הססן פחדן ולא יודע לקבל החלטות קשות
    סיים את דרכו לכל שקר יש סוף וסופו צריך להגיע
    השוצף

  3. אתה לא כל כך חכם.
    נתניהו הוא ראש הממשלה הגרוע ביותר שהיה כאן, כן גרוע אף מבגין!
    האיש הזה יצר פרוד בעם שיהיה קשה מאוד לתקן וכל זאת רק למלט עצמו מן הכלא, ששם מקומו.
    האיש מושחת ברמות שלא הכרנו כאן, נמנע מכל החלטה גורלית ואינו מציג חזון.
    על הדרך, הרס את מערכות הבריאות, התחבורה והחינוך והיד עוד נטויה.
    הוא בונה על טפשים כמוך שימשיכו להצביע עבורו. עלו והצליחו.

  4. הביביופובים בעידוד הבג"צ השמאלני הדיקטטורי ושלוחותיו בפרקליטות המדינה וביועמ"שים, עושים הכל כדי לגרום לאזרחי ישראל, להעדיף על פני ראש הממשלה המצויין שלה, טירון פוליטי ושלומיאל, שיוכל להיות מובל באף על ידי הדיפ סטייט הישראלי, הפוסט ציוני, שמטרתו הרס המדינה היהודית, ויצירת מדינת כל אזרחיה, כשאינם מבינים (ברובם) שאח"כ היא תהפוך למדינה מוסלמית פרימיטיבית ודיקטטורית, (בעזרת הגירה ואיחוד משפחות) , כי על פי האסלאם אסור ללא יהודי לשלוט על מוסלמי!!!

Back to top button