צרכנות

עורך דין פלילי בתל אביב

ניתן למצוא סוגים שונים של עורך דין פלילי בתל אביב. במידה ומדובר באישום פלילי ספציפי, יש למצוא עו"ד אשר בקיא בתחום ואף זכה להצלחות במשפטים מסוג זה. לרוב, עוה"ד הפלילים, עוסקים במגוון תחומים הקשורים לסדר הדין הפלילי ואלה הם:

  • הריגה ואישום ברצח
  • עבירות רכוש
  • עבירות סמים וסחר
  • עבירות הצווארון הלבן
  • עבירות מין
  • נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים

יש לסכם מראש, לגבי שכ"ט עו"ד וכן, אם מדובר על עו"ד פלילי בעל שם ידוע, שימו לב כי עורך דין פלילי בתל אביב, לא יעביר את התיק שלכם למתמחה, מפאת חוסר זמן והעדפת תיקים אחרים וקודמים שעליו לטפל בהם תחילה.

בחירת הקו המנחה של עו"ד פלילי בת"א

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כאשר תגיעו לפגישה ראשונה אצל עורך דין פלילי בתל אביב, הוא ישאל אתכם שאלות, לאחר שיבחן היטב את התיק. למשל, השאלה החשובה ביותר, הינה אם זוהי העבירה הפלילית הראשונה שלכם, אם יש לכם האשמות קודמות, אם יש כנגדכם התניות כלשהן וכדומה. באופן זה, עוה"ד שלכם, יוכל לבנות קו הגנה שיתאים למקרה הספציפי שלכם.על מנת לבחור משרד עו"ד פלילי מוביל בת"א, עדיף למצוא משרדי בוטיק קטנים אשר מתמקצעים בתחום ספציפי בפלילים ושהמשרדים לא מלאים בעוד עורכי דין, כי אם במספר מועט וכן, מומלץ למצוא משרדים מקומיים אשר קרובים לאזור מגוריכם.

עו"ד פלילי ייצג אסיר וידאג לזכויותיו

ישנם אסירים רבים, אשר פונים לוועדות מסוימות, על מנת להשיג עתירה, אבל המציאות מראה כי רק פנייה אל עורך דין פלילי בתל אביב,  היא זו שעשויה להשפיע על עתירה זו. יש למצוא עו"ד פלילי, אשר בקיא ברזים ובחוקים של כל מיני הוועדות. עו"ד פלילי מוחה, ילווה את האסיר כבר מרגע תחילת המעצר וינחה אותו אף על אופן ההתנהלות  בבית המעצר.

על מנת שהאסיר יממש את כל זכויותיו, יש לפנות אל עו"ד פלילי המתמחה גם בייצוג אסירים, מה שיסייע רבות לזכויותיו ותנאיו בכלא של האסיר.

לפני חקירה או משפט פלילי- פנו מיד לעו"ד המתמחה בסדר הדין הפלילי

הליך פלילי הינו הליך מורכב אשר כולל כל מיני הליכים שונים וסדרי דין שלא מוכרים לכולנו. זו הסיבה כי אם הוזמנתם לחקירה פלילית, יש לפנות מיד אל עו"ד פלילי שהוא בעל ניסיון וותק רב. גם אם מדובר על אישום שנראה  שולי לכאורה,  זוהי טעות קריטית לחשוב כך, היות וכל אישום פלילי חייב בייצוג של עו"ד. יש לדעת, כי שלב הראיות מתחיל בשלב החקירה הראשונית וכך למעשה נבנה התיק הפלילי. גרסת חשוד שלא תהיה נכונה, עשויה להיות מכרעת ואף דרמטית לרעת החשוד ואילו גרסה שתהיה נכונה, לרוב היא זו שתגרום לסגירתו של התיק הפלילי.

Back to top button