לבנוןמבזקים

נסראללה: אני אומר לצה"ל – "עמדו על המשמר ותצפו לתגובה"

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה התייחס לתקיפה הישראלית הלילה (ראשון) סמוך לדמשק בסוריה ואמר: "היום אני אומר לתושבי הצפון ולכל תושבי פלסטין הכבושה, אתם כבר אינכם בטוחים, תהיו בטוחים שחיזבאללה לא יאפשר תוקפנות כזו. נגמר הזמן הזה שהמטוסים ישראלים מפציצים ונותרים בטוחים. אנו לא נאפשר זאת וההתנגדות תגיב בכל מחיר."

"איך העיראקים מתמודדים עם התקיפות הישראליות בשטחם, זה עניין שלהם, אבל עבורנו בלבנון לא נאפשר זאת. התקיפה הישראלית עם שחר הוא מעשה התוקפנות הראשון מאז 14 באוגוסט 2006 וזו הפרה של ההבנות שנקבעו לאחר מלחמת לבנון השנייה וזו הפרה חמורה ורצינית." אמר מזכ"ל חיזבאללה.

הוא התייחס לרחפן שהתפוצץ בבירות, בירת לבנון ואמר כי "מה שקרה הלילה מסוכן מאוד ואני אסביר עד כמה זה רציני. זה היה פיגוע התאבדות של מזל"ט על יעד בפרברים הדרומיים של ביירות. לא היו קורבנות או פצועים אבל אין לזלזל באירוע כזה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"מעכשיו אנחנו נתמודד עם כל הפרה ישראלית בשמי לבנון. אנחנו מודיעים מעכשיו לישראל, אנחנו לא נחכה לאיש ונגיב על כל הפרה של המרחב האווירי שלנו" הדגיש נסראללה.

בנוגע לתקיפה בפאתי דמשק של ישראל אמר נסראללה, "מה שקרה אתמול בסוריה היה הפצצה אווירית שכוונה לבית בעקרבה בפאתי דמשק. התקיפה בוצעה על בית ולא על בסיס צבאי. מדובר בבית הממוקם בסוריה בו יש רק נוער לבנוני מחיזבאללה. שני החללים, יאסר דהיר וחסן זיביב ואנחנו נגיב על מותם. אני אומר לצבא הישראלי: "תעמדו על המשמר ותצפו לתגובה, יום, יומיים, שלושה או ארבעה". איים נסראללה והדגיש, "אנחנו צבא ונבטיח את הביטחון בדרום, בבקעה ובלבנון במו ידינו. אנו נגן על המדינה שלנו בכל הגבולות ועל השמים שלנו ככל האפשר", סיכם.

3 תגובות

  1. דג בוכה לא מזיק רק מדבר
    נסראללה דג בוכה לא מזיק רק מדבר
    נא לא לפחד הכול דיבורים.

Back to top button