חדשות הארץמבזקים

גנץ משיב לנסראללה: "אתה עושה דברים מסוכנים ותשלם את המחיר"

יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') בני גנץ התייחס הערב (ראשון) לנאומו של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה במהלך סיורו במטולה ועונה לו: "אתמול בלילה תקפו כוחות צה"ל ומנעו פיגוע במדינת ישראל וטוב שכך עשו. נסראללה מדבר ומאיים שאנחנו עושים דברים מסוכנים, "התבלבלת אתה עושה דברים מסוכנים. אתה תשלם את המחיר, לבנון תשלם את המחיר. מדינת ישראל תישאר בטוחה בכל דרך ובכל זירה שנדרוש".

22 תגובות

  1. מה קרה גנץ.ממי קיבלת אומץ מנתניהו. חחחחח. תעשה טובה שב בשקט אתה נשמע מגוחך

  2. איזה כיף זה להסתתר מאחורי האריה נתניהו, ולעשות קולות של שאגה,אה גנץ?
    הרי ללא נתניהו,היית המקסימום מהנהן ומתקפל כמו ברק.

  3. מה כעת? גנץ נהיה שדרן חדשות…דיבר ממש כמו שדרן שמתאר מצב…טפוווווווווווווו

  4. ישראל תשאר בטוחה?
    אתמול נורו שלושה טילים מעזה ורק 2 יורטו. וזה חוץ מ 600-700 טילים מפעם שעברה שגם אז לא הצליחו ליירט את כולם..מה תעשה כיפת ברזל וכל השאר למול.. 150 אלף טילים של חיזבללה לבד שמכוונים לכל נקודה במדינה כולל מפרץ חיפה והחבר'ה.. מדימונה? וזה לבד ממה שיש לעזי פנים בעזה.., סוריה, עירק, אירן.. עפיפונים, בלונים לכבוד יום הולדת ה 71 של המדינה.. ורחפנים?
    אתם פשוט מרחפים..

  5. מי שיזיין את חסן נסר מכל הכיוונים מפלגת אל- קטאיב הלבנונית.
    מדינת ישראל חייבת להחזיר את היחסים עם הנוצרים בלבנון והם יטפלו מבפנים בערס הזה הנקרא חסן נסר.

  6. אל תחיה בסרט,גנץ לא יהיה ראש ממשלה,אנחנו נדאג שבנימין נתניהו ימשיך לכהונה נוספת!!!

  7. הוא לא צריך להתבייש.אלה יעגלונצץ וגנצוציק ואשכנזי צריכים להתבייש.אין להם ערכים של צהל למרות כל השנים.הם דאגו רק לעצמם ולמישפחתם ולא לעם.תתעוררי.עובדה לכך שהם לא יוצאים נגד העמותות ותומכי הטרור.יותר מיזה הם מזמינים אותם להפגין ביחד.בצורה כזאת או אחרת הם אומרים להם לא נצא נגדכם.אין להם ערכים של צהל.הם בושה לצהל ולמדינה..כל החבורה הזאת הם ילדים.שמשחקים אותה גדולים.תראי את גנצוץץ כל ראיון מתבלבל מגמגם.ובנוסף הוא מנסה לדבר עים היידים יעני גבר הילד.וגם מה שהוא פולט שטויות אין קשר לתנעות היידים.איך הילדים האלו נהיו קצינים לא יודע.על כן הם בושה לצהל ולמדינה.בטוח שיש עוד דברים שאני לא יודע.

  8. תתבייש לך. כך לכנות אדם שהשקיע עשרות שנים מחייו כדי שאתה ואני נישן בשקט

  9. לא הבנתי גנצוץ כינה את אשכנזי חמור?כנראה שאשכנזי מיזרחי ובגלל זה כינה אותו חמור.ואים אשכנזי איתו כנראה שגנצוץ לא טעה.

  10. מי מינה את הדבר הזה לדובר?.הוא בושה לצהל ולמדינה.הופיע מאיים על נסראללה רק למשוך קולות.פוליטיקה.נסרללה משתין עליו בקשת.גנץ משחק אותה גבר הילד שמנת.קודם כל תאיים על אלו שבמדינה מלכלכים על צהל והיהודים בארץ ובעולם.למה אתה ושכמותך לא פותחים תפה. אבל נגד יהודים אתם חזקים.אתם חרפה למדינה ולצהל.תשב בבית עים משפחתך.אין לך מושג בשום דבר.אתם רק גורמים לקרע בעם.גם בין מזרחים ואשכנזים.אתם אסון למדינה.אתם שותקים על ההסתה של לפיד.כי אתם אותו דבר רק יותר מתוחכמים.מהחתול רחוב.אתם שמים יחד איתכם את תומכי הטרור? אים זה היה תלוי בי אפילו חייל לא הייתי שם אותכם.כמו שאמרתי אתם בושה וכלימה לצהל ולמדינה….

  11. נונו נסלרה אני איתן לך מכות בתוסיק כך אמר הרמטקק יוצא 1⁰¹בוא תראה קוקסינל איך גולני מדבר עים נסלרה שהרגל שלו בפה אני יגמור עליך זקן מושתן כחה מדברים עים אוייב שמעתה גנץ

  12. היחיד הנורמלי שמבין בכחול לבן הוא אשכנזי.תמך ובירך על ההפצצות בסוריה.מבין עניין.הוא היה רמטכל לעניין לא פחדן כמו גנץ.סתם לו כינה אותו חמור.גנץ חמור בדוק.

  13. נשמע חיקוי ןזנ סתם התרברבות מיותרת.
    תחפש להיות יותר יצרתי.
    בני אתה איש יקר . אבל גגוג בלי לפיד תהיה יותר גדול.

Back to top button