מבזקיםרצועת עזה

בעקות ירי הרקטות: צומצמה כמות הדלק לתחנת הכוח ברצועת עזה

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, הודיע הבוקר (שני) כי בעקבות הירי הרקטי אמש מרצועת עזה לשטח מדינת ישראל, החליט ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו, על הורדת חצי מכמות העברת הדלקים לתחנת הכוח ברצועת עזה דרך מעבר כרם שלום החל משעות הבוקר ועד להודעה חדשה. הורדת הסולר בחצי מהכמות תצמצם באופן משמעותי את אספקת החשמל ברצועת עזה.

מעבר כרם שלום. צילום: חדשות MivzakLive
הכנסת דלק לרצועת עזה. צילום: AP

אתמול (ראשון) שוגרו לעבר העיר שדרות 3 רקטות אשר שתיים מהן יורטו על ידי מערכת 'כיפת ברזל' ורקטה נוספת נפלה על אחד הכבישים בעוטף עזה. הירי אירע בשעה שאלפים השתתפו בפסטיבל ליי בשדרות, מה שגרם להמולה רבה ולפינוי המוני של המשתתפים ממגרש הכדורגל בו התקיים האירוע. לפחות 7 בני אדם לקו בחרדה וטופלו על ידי צוותים מקצועיים של העירייה.

צילום: אלי נ
צילום: אלי נ

אתמול אמר ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, "אנחנו בסיומו של ערב קשה. נאלצנו להפסיק פסטיבל עם אלפי תושבים שרצו לתפוס מחסה בזמן ההופעה. אני קורא מכאן לראש הממשלה ולשרי הקבינט לבוא חשבון עם החמאס. לא ייתכן ששגרת חיינו תופר פעם אחר פעם ללא תגובה הולמת. רק מבצע צבאי רחב יחזיר את השקט והביטחון לשדרות ועוטף עזה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן הורה ראש עיריית שדרות על ביטול יומו השני של הפסטיבל שיועד לילדי העיר עם מיכל הקטנה ומופע "אלומיני" בשל ירי הרקטות.

בלילה, תקפו מטוסי קרב של צה"ל מספר יעדי טרור במתחם צבאי של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה, ביניהם משרד מפקד גדוד של חמאס. התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטות אמש ששוגרו מרצועת עזה לעבר שדרות.

צה"ל הדגיש כי ימשיך לפעול כנגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל וציין כי הוא רואה בארגון הטרור חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה וממנה.

תגובה אחת

  1. צמצום הדלק חחחח יהודים להתעורר רק בן דוד תהילים ועוד תהילים שלטון נציוני זה רק בן

Back to top button