חדשות הארץמבזקים

המתיחות בצפון: הוגבלה תנועת כלי רכב סמוך לגבול עם לבנון

על רקע איומיו של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה שהבטיח להגיב על שני האירועים שהתרחשו ביום שבת האחרון בסוריה ובלבנון ודבריו של נשיא לבנון מישל עאון שציין כי התקיפות האחרונות שיוחסו לישראל הן "הכרזת מלחמה" הנחה צה"ל את כלל היחידות הצבאיות הסמוכות לגבול הצפון להגביל את התנועה באזור במרחק של עד 5 ק"מ מהגבול וזאת במטרה שלא לשמש למטרות לצלפים וחוליות נ"ט של חיזבאללה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מספר צירים הוגבלו לתנועה ובנסיעה מבצעית מחייבים אישור, נשיאת נשק ומיגון. הצירים שהוגבלו בכבישים 886, 8967, 8990 ו-8993 לאורך כל הציר ובכביש 899 בין בירנית לצומת סאסא ובין אביבים לרמות נפתלי

מצה"ל נמסר כי "בתום הערכת מצב מבצעית הוחלט כי תנועת כלי רכב מסוימים בכמה צירים תתאפשר על בסיס אישור פרטני ובהתאם להערכת המצב. במקביל, נשמרת השגרה האזרחית במרחב".

אתמול הועברה על ידי צה"ל הודעה לתושבי הצפון ולפיה: "המרחב האזרחי בשגרה מלאה. תורגש תנועה ערה במרחב לרבות שהייה בצמתים. ניתן לקיים כל פעילות לרבות טיולים, חקלאות וכו'. כמו כן אין מגבלות תנועה בצירים. יחד עם זאת אנחנו כצבא מקדמים מוכנות לכל תרחיש."

עוד נמסר בהודעה כי "חשוב להעביר את המסר אודות השגרה האזרחית לכלל התושבים ובעלי התפקידים. לייצר הבחנה בין כוחות הצבא לפעילות אזרחית. נמשיך לעדכן בכל התפתחות.".

צילום: חדשות MivzakLive
צילום: חדשות MivzakLive

7 תגובות

  1. בעוד נסראלה מברבר אנחנו עובדים על התקנת הלייזר הקטלני שפיתחנו על גבי מלט"ים ואז נגיד שלום לכולםםםםםםם

Back to top button