מבזקיםפוליטי / מדיני

עמיר פרץ : קניית דירה תהייה נגישה כמו רכישת רכב

יו"ר מפלגת העבודה-גשר, ח"כ עמיר פרץ, ח"כ איציק שמולי וחגי רזניק המועמד לרשימת העבודה גשר (מנכ"ל משרד השיכון לשעבר) הציגו הבוקר (שלישי) בשדרות רוטשילד את תוכנית הדיור של העבודה גשר. התכנית כוללת בניית 200,000 דירות על ידי המדינה, מסלול ליסינג לדירה ופיתרון למשבר הדיור הציבורי ע״י בניית 70,000 יחידות דיור.

פרץ אומר כי "קניית דירה תהייה נגישה כמו רכישת רכב. ההפקרה החברתית של נתניהו משפיעה גם על הזוגות הצעירים שקורסים תחת מחירי הדיור. משבר הדיור לא ייפתר בלי מנהיגות שתיקח אחריות. אנחנו הצגנו תכנית מפורטת להשקעה במשפחות ובזוגות הצעירים בנושא הדיור – השקעה שתושג בבנייה של 200 אלף דירות ב-5 שנים, על ידי המדינה ובאמצעות הקמת מסלול ליסינג לדירה, כדי שהמשפחות הצעירות יהנו מתשלומים נמוכים, גם אם אין להן הון עצמי".

צילום: דוברות העבודה-גשר

ח" איציק שמולי אומר כי "ממשלות נתניהו הפקירו את הזוגות הצעירים למאבק חסר סיכוי מול שוק דיור אכזרי. למרות כל ההבטחות וההגרלות רק דבר אחד מצליח להדביק את עליות המחירים- רמת הייאוש של הצעירים. באשמת ביבי דור שלם של צעירים מוכשרים הפך לדור של קנגורו- שנשאר לגור אצל ההורים או תלוי בכיס שלהם עד גילאים מאוחרים. התכנית שלנו מציעה מהפכה שלמה שבה המדינה לוקחת הרבה יותר אחריות ופועלת בנחישות כדי להנגיש לזוגות הצעירים את השאיפה לקורת גג."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות העבודה-גשר

10 תגובות

  1. פנטזיה קומוניסטית מזוקקת. האיש עם הבלי שפם חי לו ביקום מקביל בניתוק מביך.

  2. אין צורך בתוכניות בועדות בתקציבים בביוקרטיה פשוט תורידו מיסים לאנשים שיש להם שני דירות ורוצים למכור כך יוזלו מחירי הדירות יד שניה שישתלם להם למכור ככה גם יותר מהר זוגות צעירים מקבלים את הדירה במקום לחכות 5 שנים לשלם שכירות ומדדים מי שרוצה יכול ליצור איתי קשר ואני יעשה תוכנית מתאימה

  3. עמיר פר מתעתע באנשים מבלבל אותנו האם בר דעת יאמין לו .מה יש יותר במדינה שאלה .
    התשובה בעלי דירות היתכן שיסכימו כול טלי שדירתם תהפוך לחסרת ערך עמיר פרץ לאחרונה קנה 3 דירות אז מה יעשה .
    עמיר פרץ מתעתע הוא לא יעבור את אחוז החסימה .
    ואם כח הוא יתחבר לרשימה הערבית

  4. הורדת את השפם התחלת להזות. מה היה קורה אם היו מורידים לך גם את הביצים🤔

  5. דון ש', סלח לי אבל אתה הדפוק. אפילו ליסינג אין לך מושג מה זה. ליסינג זו בעלות נרכשת בשלבים, שיכולה (אך ממש לא חייבת) באחת מצורותיה להתממש גם ע"י החלפת רכב ברכב (+ תוספת כספית) אבל זה לא המאפיין המגדיר שלה. המאפיין המגדיר עיסקה כליסינג הוא תמורה בשלבים שסופה בעלות. צא ולמד.
    ועמיר פרץ צודק בכל מילה בעניין הדיור.

  6. עוד פתרון הזוי של פרץ לפתרון הדיור,אם לזוגות הצעירים היה כסף לקנות דירה ביד שנייה לא היו מחכים לפתרון שלך. תחילה תבין מה אומרת שיטת הליסינג =זה החלפה רכב ברכב אם יש להם דירה למה הם צריכים להחליף לדירה אחרת,מצד שני שירכשו דירה מחוץ למרכז במחיר מוזל-יה דפוק.

  7. פרץ, אתה אדם חביב ולכן לא מתאים לך להוליך שולל
    זוגות צעירים ע"י תכניות פורחות באוויר ללא בסיס מימון.
    ראשית תעברו את אחוז החסימה, אח"כ תספר לנו מי יציע לך "לשבת אתו" אם בכלל
    ורק אם תהיה בממשלה תוכל להציע תכניות כלשהן.

Back to top button