חדשות הארץמבזקים

"אם תפרוץ מלחמה, תושבי הצפון יישארו ללא מענה רפואי הולם"

היום (רביעי) ביקרו יו"ר העבודה, עמיר פרץ יו"ר גשר אורלי לוי אבקסיס, ועמר בר לב, בחדר מיון קדמי שנחנך בקריית שמונה, לטענת המפלגה – תחת המונח המטעה "חדר מיון".

יו"ר גשר, אורלי לוי אבקסיס אמרה כי "רואים כמה תושבי הצפון "משעממים" את ראש הממשלה. המחסור בתקינה, בציוד רפואי בסיסי וברופאים מומחים הוא הפקרה. ע"י בלוף "חדר מיון קדמי" דן נתניהו את תושבי הצפון לנסיעה של 40 ק"מ לצורך בדיקת דם או רנטגן פשוטה".

יו"ר העבודה-גשר עמיר פרץ אומר כי "אם תפרוץ מלחמה, תושבי הצפון יישארו ללא מענה רפואי הולם. מצבה של מערכת הבריאות היא השתקפות של הקריסה הגדולה של השירותים החברתיים. אם רה״מ היה רואה בני אדם לפני הכל, הוא היה רואה את המחסור הקריטי בתחום הבריאות בישראל ובפריפריה בפרט".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"העבודה-גשר היא המפלגה היחידה שהציגה תכנית סדורה לשיפור מערכת הבריאות הישראלית והתחייבה לתוספת של 500 מיטות אשפוז בשנה, לחקיקת חוק ביטוח סיעוד ממלכתי, הגדלת תקציב סל התרופות ל- 250 מיליון שקלים בשנה ולקיצור זמני המתנה.״

עמר בר לב אמר כי "זו תעודת עניות למדינת ישראל שחדר המיון הקדמי בקריית שמונה לא מתוקצב וראש העיר צריך להיאבק כל שנה ולהחליט אם להשקיע כספים במיון הקדמי או במיגון. בחינוך הילדים או בניקיון מקלטים".

צילום: דוברות העבודה גשר

2 תגובות

Back to top button