חדשות הארץמבזקים

שתי האחיות שנהרגו בתאונה באשקלון יובאו למנוחות בשעה 18:00

שתי האחיות, ירין בת ה-19 ותהל בת ה-17 ז"ל יובאו הערב (חמישי) בשעה 18:00 למנוחות בבית העלמין החדש גבעת ציון באשקלון. האחיות נהרגו הלילה בתאונת דרכים שאירעה ברחוב התחייה באשקלון. הרכב בו נסעו איבד שליטה והתנגש בעץ על אי התנועה ברחוב.

תהל נפצעה בתאונה באורח אנוש וצוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום מצא אותה כשהיא ללא רוח חיים ונאלץ לקבוע את מותה. ירין ואחותה הקטנה יותר אדל בת ה-14 פונו לבית החולים ברזילי באשקלון כשמצבם קשה מאוד. לפני כשעה התבשרה המשפחה כי גם ירין לא שרדה את התאונה ומתה מפצעיה בבית החולים. הרופאים כעת נלחמים על חייה של אדל האחות הקטנה שמצבה קשה ועדיין קיים חשש לחייה. נהג הרכב בן זוגה של ירין נפצע אף הוא בתאונה והוא מאושפז בבית החולים ברזילי בעיר כשמצבו בינוני.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ראש העיר אשקלון, תומר גלאם השתתף בצער המשפחה ואמר, "לבי עם משפחת מעול מאשקלון, שאיבדה הלילה בתאונת דרכים קטלנית את שתי בנותיה, תהל וירין זכרן לברכה. תהל הצעירה, בסך הכל בת 17, הייתה אמורה לחזור לספסל הלימודים ביום ראשון הקרוב וירין, האחות הגדולה, בת ה-19, נאבקה על חייה במשך שעות ארוכות עד הסוף המר. שתי האחיות, שבחייהן ובמותן לא נפרדו, יובאו הערב למנוחת עולמים ואין די מילים כדי לתאר את גודל האסון שפקד את המשפחה היקרה. בשמי ובשם תושבי העיר אשקלון, אני שולח מכאן איחולי החלמה שלמה ומהירה לשאר פצועי התאונה ובהן האחות הקטנה, אדל. עיריית אשקלון, באמצעות הצוותים הסוציאליים והחינוכיים, תעמיד לרשות המשפחה את כל הסיוע הדרוש בשעה קשה זו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במשטרה ממשיכים לחקור את נסיבות התאונה הקטלנית ונבדק החשד שהנהג נסע תחת השפעת אלכוהול ובמהירות מופרזת.

2 תגובות

  1. במידה ואכן הנהג שתה משקה אלכוהולי , או מסיבה אחרת כלשהי , התרחשה התאונה , זה מוכיח בפעם האינסופית , עד כמה הישיבה ליד ההגה , היא במטרה להגיע בביטחון למחוז חפציכם , ולא להראות את עצם הישיבה ליד ההגה , זה מה שחשוב ; ובטח לא לעסוק בדברים אחרים במהלך הנהיגה .

Back to top button